سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

شمارش معکوس برای فیلم جدید بوراک دنیز آغاز شد!

فیلمبرداری فیلم  Gidenler  ( خروج ها) با بازی دیلان چیچک دنیز و بوراک دنیز به پایان رسید.  بوراک دنیز در اینستاگرامش این خبر خوش را به هوادارانش داد.

زوج  بوراک دنیز و دیلان چیچک دنیز که در سریال Yarım Kalan Aşklar ” عشق های نیمه تمام ” با هم بازی کردند و به عنوان پارتنر موفقیتشون را ثابت کردند، فیلمبرداری این فیلم را به پایان رساندند.

اطلاعات زیادی از داستان فیلم در دست نیست، اما بوراک دنیز نقش شخصیتی به نام «سمیح» را در این فیلم بازی خواهد کرد و  دیلان چیچک دنیز هم در جدیدترین پستش در اینستاگرام  عکسی از شخصیت «دفنه» که در این فیلم بازی کرده را منتشر کرد.

هر دو شخصیت فیلم جالب هستند. همکاری این دو بازیگر مشهور هیجان هوادارانشان را بیشتر کرده است. دیلان چیچک هم استایلش را برای فیلم Gidenler تغییر داده و موهای تیره اش را بلوند کرد.

Ozan Açıktan کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که توسط OGM Pictures تهیه شده است. دیلان چیچک دنیز و بوراک دنیز با بازیگرانی از جمله شوکران اوالی و براک توزوناتاچ در این فیلم همبازی هستند.

هنوز اعلام نشده  که فیلم «گیدنلر» چه زمانی از نتفلیکس پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا