سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

موفقیت سریال گودال همچنان بر تصمیمات جدید شو تی وی تاثیر می گذارد.

در شو تی وی 3 داستان مهم از سریال مافیایی  که با سریال İçerde (درون) در فصل 2016-2017 شروع شد تماشا کردیم. بعد از ماجراجویی یک فصل از سریال درون ، سریال Çukur (گودال) که در تاریخ سریال های ترکی جاودانه شد، موفقیت زیادی کسب کرد.

سریال Çukur (گودال ) که با 4 فصل بین سال های 2017 تا 2021 روی پرده ماندگار شد، چنان عملکرد باشکوهی داشت که حتی در فینال، میلیون ها بیننده جذب آن شدند. تأثیر بسیار زیاد سریال Çukur با بازیگران، داستان و فضایی که ایجاد کرد، انگیزه شو تی وی برای ساخت  سریال‌های مافیایی را هم تشدید کرده است.

سریال Üç Kuruş بعد از سریال‌های  İçerde و Çukur که توسط Ay Yapım امضا شده بود ، پخش شد. Üç Kuruş که یک سریال مافیایی هم هست به اندازه دو سریال دیگر تاثیرگذار نبود. با این حال، پس از Üç Kuruş که مانع از اشتهای  شو تی وی برای سرمایه گذاری در سریال های تلویزیونی مافیایی نشدو طبق گزارشات قرارداد جدیدی با Ay Yapım در راه است.

در حالی که انتظار می رود شو تی وی در فصل جدید با تعداد کمی سریال به راهش ادامه دهد، یکی از این پروژه ها سریال جدید مافیایی با امضای Ay Yapım خواهد بود.

مقدمات سریال جدید که هاکان بونومو در حال نگارش آنه ادامه دارد و به نظر می رسد جستجو برای بازیگران آغاز شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا