سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

Maggie: سریال کمدی ABC که درباره زن جوان روانپزشک است.

ABC سریال Maggie را برای سال 2221 – 2021 انتخاب کرده است. این فیلم بر اساس فیلم کوتاهی به همین نام ساخته تیم کورسیو تولید شده و بازیگران آن ربکا ریتنهاوس ، دیوید دل ریو ، نیکول ساکورا ، آنجلیک کبرال ، لئوناردو نام ، ری فورد ، کلوئی بریجز ، کری کنی و کریس الیوت هستند.

Maggie که یک کمدی تک دوربینه است ، زن جوانی را دنبال می کند که سعی می کند به عنوان یک روانشناس با زندگی کنار بیاید. Maggie (ریتن هاوس) به طور منظم سرنوشت دوستان ، والدین ، ​​مشتری ها و غریبه ها را در خیابان می بیند. اما ، وقتی ناگهان نگاهی اجمالی به آینده اش می اندازد، مجبور می شود زندگی در زمان حال را شروع کند.

 

Maggie توسط جاستین آدلر و مگی مول تهیه و تولید شده است. ایوان هیز و جف مورتون همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کنند. سریال تولید شده توسط تلویزیون بیستم ، بخشی از استودیوهای تلویزیونی دیزنی است. فیلمنامه را مگی مول و جاستین آدلر نوشته اند و ناتالیا اندرسون آن را کارگردانی کرده است.

شما چی فکر میکنید؟ آیا ظاهر این مجموعه طنز جدید را دوست دارید؟ آیا هنگام شروع برنامه در ABC ، ​​مگی را بررسی خواهید کرد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا