سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

گوکان الکان پس از یک سال بازگشتی قوی به سریال های تلویزیونی دارد!

گوکان الکان از سریال Kalp Yarası (زخم قلب) که در فوریه سال گذشته با سی و دومین قسمتش به پایان رسید، از سریالهای تلویزیونی دور بود.

این بازیگر که طرفدارانش مشتاقانه منتظر پروژه جدیدش هستند، به زودی دوباره روی صفحه تلویزیون ظاهر می شود.

انتظار می رود فیلمبرداری سریال Kraliçe (ملکه) که از کانال دی پخش می شود آغاز شود. این سریال با بازی دو نفره بورجو اوزبرک و   گوکان الکان بر اساس یک داستان درام قوی ساخته شده است.

سریال Kraliçe نسخه  ترکی سریال محبوب تلویزیونی در آمریکا، بر روی سه خواهر و برادر تمرکز خواهد کرد که زندگی متفاوتی دارند و پس از مرگ پدرشان دوباره به هم می پیوندند و زندگی متفاوتی را آغاز می کنند.

در داستان اصلی،3 برادر هستند که یک مزرعه نیشکر را اداره می کنند و برای زندگی مبارزه می کنند حالا در پروژه  Kraliçe مشتاقانه منتظر می مانیم تا ببینیم که از کدام زاویه به این موضوع رسیدگی شود. بورجو اوزبرک  جزئیات مهمی در این زمینه ارائه کرد.

این بازیگر گفت که شخصیتی که او نقش آن را بازی خواهد کرد، زنی قوی خواهد بود که انواع فداکاری ها را انجام می دهد و زندگیش را تغییر می دهد تا خانواده اش را دور هم جمع کند.

گوکان الکان که نقش آتش را در داستان سریال به تصویر می کشد، با شخصیتی ورزشکار به عنوان کاپیتان یک تیم بسکتبال در مقابل مخاطبان ظاهر می شود.

اوزبورک هم نقش دنیز همسر بسکتبالیست معروف را بازی خواهد کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا