سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

نیکول کیدمن ، متیو مک کاناهی و بیشتر سلبریتی ها به جنیفر لوپز در People’s Choice Awards 2020 تبریک می گویند

جنیفر لوپز ، در  People’s Choice Awards 2020 جایزه هنرمند مردمی را از آن خودش کرد.

قبل از اینکه  جنیفر سخنرانی قدرتمند خودش را انجام دهد ، اسطوره های هالیوود مثل نیکول کیدمن و رنه زلوگر به ستاره  هاستلر تبریک گفتند.  و بعداً ، چندین همبازی و دوست قدیمی او هنگام بیرون رفتن جنیفر از استیج، از جمله متیو مک کاناهی ، جین فوندا ، لین-مانوئل میراندا به او تبریک گفتند.

نیکول یک ویدیوی تبریک را از استرالیا ارسال کرد و گفت : “شما تعریف واقعی یک نماد هستید. من مدت طولانی است که شما را می شناسم و شما را از  قدرتی به قدرت دیگر رفتن می دیدم.”

ستاره دروغ های بزرگ کوچک پیام خود را با این جمله به پایان رساند: “من برایت عشق می فرستم. بی صبرانه منتظرم تا تو را در اغوش بگیرم. ”

برای ویدیوی شیرین رنه ، او خود را “طرفدار”  این خواننده مبارز با منتقدان در طول زندگی حرفه ای اش و “اثبات اشتباه آنها” خواند.

او گفت: “من مدتهاست که کار و اخلاق کاری  و جسارت و زیبایی اشتیاق ، بینش ، عزم ، عزت نفس و شجاعت شما را تحسین می کنم. ”

وی ادامه داد: “شما دهه ها و در سال گذشته مرزها را جابجا کردید ، با هاستلرها و نمایش ها ، موسیقی و خانواده و حمایت ، قدرت دادن به زنان و شو باور نکردنی Super Bowl.  شما یک الهام هستید و مطمئنا یک نماد هستید. ”

این سخنرانی ها اشک جنیفر را در آورد. او در استیج گفت ، “من  با همان شیوه ای که به زندگی ام نزدیک می شوم به کار و حرفه خودم نزدیک می شوم. من با عشق رهبری می کنم ، با قلبم احساس می کنم و همیشه سعی می کنم حقیقت را بگویم.””

الکس رودریگز ، نامزد جنیفر هم پس از آن در شبکه های اجتماعی به او تبریک گفت. او نوشت: “تو نماد مردم هستید و هیچ کس بیش از تو سزاوار آن نیست. شما الگو و الهام بخش همه هستید. من خیلی به شما افتخار می کنم! خیلی دوستت دارم.”

در میان دیگر برندگان 2020 E! People’s Choice Awards، مندی مور ، تریسی الیس راس و تیفانی هدیش هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا