سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

بسیج کمک به زلزله‌زدگان از سلبریتی ها از افرا ساراچ اوغلو گرفته تا گوکچه بهادیر، پینار دنیز و کان یلدیریم تشکیل شده !

بازیگرانی که با مجموعه‌های تلویزیونی و صنعت سینمای ترکیه پروژه‌هایی امضا کرده‌اند و میلیون‌ها نفر آن را تماشا کرده‌اند، پس از فاجعه زلزله مرگبار در قهرمان‌مرعش، بار دیگر با شتافتن به یاری مردم، دل‌ها را به دست آوردند.

در چنین لحظات دردناکی، بازیگران که از دست اندرکاران مهم صنعت سریال های تلویزیونی ترکیه هستند، یکی پس از دیگری با فعالیت های مختلف کمکی به حمایت مردم می شتابند.

بازیگران سریال ها دور هم جمع می شوند و فعالیت های خیرخواهانه انجام می دهند.

بازیگران مشهوری که در این فعالیت های کمک رسانی شرکت می کنند، هم برای رفع نیازهای مردم حمایت مالی می کنند و هم در بسته بندی و ارسال کمک ها به منطقه نقش فعال دارند.

در میان بازیگران مکمل نام های زیادی وجود دارد. بسیاری از نام های معروف مانند; ملیسا سوزن، دیدم بالچین، مروه دیزدار، افرا ساراچ اوغلو، پینار دنیز، کان ییلدیریم، موگه بوز، اوزگه گولر، اوزگه بوراک، بورجو اوزبرک، صلاح الدین پاشایی، اوزگه اوزاکار، سینم اوزاکار، سینم اوزاغلی و گوکچه بهادیر در این فعالیت ها شرکت داشتند.

حضور نام‌های معروف صنعت سریال‌های تلویزیونی در این فعالیت‌های خیریه، فالوورهای آن‌ها را به سمت اقدامات مشابه سوق می‌دهد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا