سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

نتفلیکس اعلام کرد که سریال مستند ورزشی Break Point برای فصل دوم تمدید شده است.

اولین پارت از  مستند تنیس در تاریخ 13 ژانویه و پارت دوم فصل اول در ژوئن امسال برای اولین بار پخش خواهد شد. انتظار می رود فصل دوم در سال 2024 پخش شود.

مستند بریک پوینت گروه منتخبی از بازیکنان برتر تنیس را در داخل و خارج از زمین دنبال می کند که در بزرگترین و طاقت فرساترین رویدادهای تنیس با امید به قهرمان شدن و حتی رویاهای بزرگتر برای تبدیل شدن به شماره یک جهان با هم رقابت می کنند. از آنجایی که برخی از بزرگ‌ترین بازیکنان تنیس تا به حال به اوج دوران حرفه‌ای خود رسیده‌اند، فضایی برای نسل جدیدی از بازیکنان وجود دارد که در کانون توجه قرار گیرند. بریک پوینت از نزدیک با این بازیکنان برتر در پیست تنیس در طول یک سال کامل در سفر به سراسر جهان برای هر چهار گرند اسلم و تور ATP و تور Hologic WTA آشنا می شود. از آسیب‌های جسمی و شکست عاطفی، تا پیروزی‌های مقتدرانه، تا لحظات شخصی خارج از زمین، بینندگان نگاهی به پشت صحنه زندگی این تنیس‌بازان حرفه‌ای دارند که تحت فشار قرار گرفته‌اند.

بازیکنان ATP عبارتند از فلیکس اوگر-آلیاسیم، متئو برتینی، تیلور فریتز، تاناسی کوکیناکیس، نیک کیرگیوس، کاسپر رود، فرانسیس تیافو و استفانوس سیتسیپاس.

بازیکنان WTA عبارتند از پائولا بادوسا، اونس ژابور، آرینا سابالنکا، ماریا ساکاری، اسلون استفنز، ایگا سویاتک و آژلا تاملیانوویچ.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا