سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار سینماپیشخوان اروپاسینمای جهان

اولین نگاه از Guardians of the Galaxy Vol. 3’ در طول کامیک کان 2022 سن دیگو

حضور مارول استودیوز در کامیک کان سن دیگو 2022 ناامید کننده نبود. مدیر کوین فایگی، در مورد پروژه‌های آینده در دنیای سینمایی مارول به روز رسانی کرد از جمله  اولین نگاه رسمی به فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3.

فیلم  Guardians of the Galaxy Vol. 3. به نویسندگی و کارگردانی جیمز گان، آخرین قسمت از سری نگهبانان با بازی کریس پرت، زوئی سالدانا، دیو باوتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، کارن گیلان، پوم کلمنتیف و همچنین با حضور الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه، ویل باکال پولتر، نیکو سانتوس می باشد.

اولین نگاه به این فیلم که قراره در 5 مه 2023 روی پرده سینماها برود – بازگشت گامورا (سالدانا) و همچنین ورژن جوان‌تر Rocket Raccoon (کوپر) را نشان می‌دهد و به این نکته اشاره می‌کند که ما در حال بررسی تاریخچه او خواهیم بود. . همچنین عکسی از اولین بازی پولتر در نقش آدام وارلاک وجود دارد.

پیش نمایش دنباله آینده که قرار است در تاریخ 5 می 2023 در سینماها اکران شود، تنها دو ماه پس از پایان تولید رسمی فیلم منتشر می شود

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا