سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

برگزار کورل جزئیات زندگی جدیدش در لندن را به اشتراک گذاشت!

برگزار کورل بازیگر معروف که نوامبر گذشته به خاطر مادر شدنش برای سومین بار خوشحال بود، از بازیگری فاصله گرفته و تمام وقتش را با فرزندانش می گذراند.

در این پروسه این بازیگر از حساب کاربریش در شبکه‌های اجتماعی استفاده می کند و هر از چند گاهی ویدیوهایی را که گرفته با فالوورهایش به اشتراک می‌گذارد و مراقب است که چهره فرزندانش منتشر نشود. برگزار کورل که دو پسر به نام های علی و هان دارد،  با تولد دخترش لیلا، دختردار شدن را تجربه کرد.

خبرهایی مبنی بر این بود که زوج برگزار کورل و هالیت ارگنچ در ماه های گذشته برای تعطیلات به لندن رفته و در لندن ساکن شدند.

کورل در پست اخیرش در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که به دنبال یک تیم ترکیه ای برای طراحی  اتاق بازی بچه هایش در لندن است. این بازیگر مشهور جزئیات دکوراسیون خانه اش در لندن را با فالوورهایش در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

عکس های منتشر شده توسط این بازیگر که روی پستش نوشته بود  “لندن با سه فرزند” این سوال را دوباره مطرح : “آیا این زوج می خواهند مقیم لندن شوند؟”

آیشه بریم، مدیر برنامه زوج برگزار کورل و هالیت ارگنچ، در بیانیه‌ای قبلا گفته بود: ” این شایعات صحت ندارد؛ آنها قصد اقامت در انگلیس را ندارند و 5 ساله که مرتباً می‌آیند و می‌روند.”

از سوی دیگر در مطبوعات آن زمان اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه برگزار کورل و هالیت ارگنچ در یکی از نقاط مهم لندن خانه ای اجاره می کنند. در خبرها آمده بود که اگر این دو به خانه جدیدشان نقل مکان کنند، تنها در صورت بازی در فیلم و سریال به استانبول خواهند آمد.

اینطور که مشخصه برگزار کورل به دکوراسیون خانه اش در لندن علاقه مند است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا