سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیون

علل یابی رفتار ستاره‌ها و سلبریتی‌ها

مقدمه

 بسیاری از افراد مشهور در سینما و ستاره‌های رشته‌های دیگر دارای رفتار‌های خاصی هستند که بعضاً در نوع خود خاص و حتی عجیب است. شاید بتوان در اقشار مختلف جامعه رفتار‌های عجیبی را مشاهده کرد اما ستاره‌ها از آنجایی که همیشه مورد توجه هستند این رفتار‌ها در آن‌ها بیشتر جلب توجه می‌کند. در این مقاله به برخی از رفتار‌های عجیب بازیگران مشهور پرداخته‌ایم که احتمالاً برای شما هم جالب باشد.

برخی از ستاره‌ها و عادات عجیب آن‌ها

آنجلینا جولی علاقه زیادی به چاقو بازی دارد او کلکسیون بزرگی از چاقو‌های مختلف نگه داری می‌کند و از همان دوران کودکی به این وسیله علاقه زیادی داشته است او همچنین علاقه زیادی به پرتاب کردن چاقو‌ها دارد. از دیگر نکات عجیب رفتاری این بازیگر این است که از کودکی هیچ علاقه‌ای به در آغوش کشیدن اطرافیانش نداشته است و حتی دلش نمی‌خواسته که مادرش هم او را در آغوش بگیرد. همچنین به جزء چاقو این بازیگر علاقه زیادی به اسلحه‌های گرم نیز دارد. در سال 2012 برد پیت همسر این بازیگر به دلیل علاقه وی به اسلحه گرم اقدام به خرید یک اسلحه با قیمت 400 هزار دلار کرد. یکی از عادات عجیب دیگر این بازیگر علاقه زیاد وی به امور دفن است این علاقه تا جایی بوده است که دوره‌ای را در این خصوص گذراند و حتی موفق به اخذ مدرک شد.

در مورد زندگی او نکات عجیب دیگری نیز وجود دارد او اولین ستاره‌ی سرشناسی است که برای سار به فضا ثبت نام کرده است او همچنین گواهینامه پرواز با هواپیمای تک موتوره را دارد. عجیب‌ترین هدیه‌ای که داده است یک قبر بوده که آن را به بیلی باب تورنتون هدیه داده است.

همیشه بازیگران مشهور را با چهره‌هایی خندان می‌بینیم و فکر می‌کنیم که آن‌ها اخلاق خوبی دارند، اما در پشت دوربین این موضوع می‌تواند اصلاً درست نباشد. برای مثال بروس ویلیس هیچ رابطه خوبی با خبرنگاران ندارد و کسانی که در پشت دوربین‌ها قرار است با او رو به رو شوند، همیشه باید مراقب باشند او در سال 2011 حتی حاضر نشده است که در کنار پوستر فیلمش قراربگیرد تا از او عکس بیاندازند. کوین اسمیت از کارگردانان مطرح می‌گوید که کار کردن با او می‌تواند باعث نابودی روح و روان هر کسی بشود. این کارگردان زمانی که در مراسم اکران عمومی فیلمش قرار گرفت جمله‌ی عجیبی را را گفت، او عنوان کرد که : «می‌خواهم از تمام کسانی که ما را در ساخت این فیلم یاری کردند تشکر کنم، به جز بروس ویلیس که آدم مزخرفی است»

علل یابی رفتار ستاره‌ها و سلبریتی‌ها
علل یابی رفتار ستاره‌ها و سلبریتی‌ها

یکی دیگر از بازیگرانی که رفتار‌های عجیب و زننده او باعث تعجب عده زیادی شده است، استیون سیگال است. بازیگری به اسم جان لگوزامو که در یکی از فیلم‌ها با او همبازی شده بود، می‌گوید که : «برای تمرین یکی از صحنه ها رفته بودیم که او شروع کرد به رجزخوانی و جملاتی مثل «اینجا رییس من هستم و قانون چیزی است که من می گویم.» او همچنین می‌گوید که سیگال به سراغ او رفته است و بدون توجه به این موضوع که آن‌ها در حال تمرین هستند به شدت او را به این طرف و آن طرف کوبیده است. اما رفتار‌های خشن سیگال به همینجا ختم نشده است او یک بار هم در یک تمرین مچ دست شون کانری را شکسته است.

علل یابی رفتار ستاره‌ها و سلبریتی‌ها
علل یابی رفتار ستاره‌ها و سلبریتی‌ها

جنینفر لوپز نیز از این دست رفتار‌ها داشته است که باعث شده به او نسبت بد اخلاقی داده شود. در در سال 2012 در جریان تصویر‌برداری یک فیلم تصمیم گرفت که در تمام مدت فیلمبرداری با کسی صحبت نکند. او تصمیمش را عملی کرد و با این کار کارگردان را حسابی به دردسر انداخت. در طول این زمان کسانی که مجبور بودن با وی صحبت کنند، باید حرف‌هایشان را تنها به محافظان وی می‌زدند.

علاوه بر اینها یکی دیگر از عاداتی که در تعداد قابل توجهی از بازیگران دیده می‌شود، ترس از پرواز است. برای مثال کیم کارداشیان در هنگام پرواز دچار ترس و اضطراب زیادی می‌شود او برای فرار از این ترس و اضطراب در طول پرواز‌های طولانی معمولاً به شدت آرایش کرده و از بالش‌هایی با روکش ساتن مشکی برای خواب بدون ترس استفاده می‌کند. کیت هرینگتون بازیگر 28 ساله بریتانیایی است. او نیز به نوعی از پرواز می‌ترسد. او قبل از سوار شدن به هواپیما خوکاری را که از بچگی داشته و معتقد است، برایش شانس می‌آورد را حتما سه بار لمس می‌کند و بعد سوار هواپیما می‌شود. جنفیر آنیستون هم در هنگام سوار شدن به هواپیما همیشه ابتدا پای راست خود را در هواپیما می‌گذارد و سپس سوار می‌شود او اعتقاد دارد که این کار برای او خوش شانسی می‌آورد.

ستاره ها در زندگی مشترک نیز دارای اخلاق و عادات عجیبی هستند. برای مثال برد پیت و آنجلینا جولی در هنگام ازدواج خود قراردادی را تهیه کردند که به موجب آن برد پیت هیچگونه مسئولیت و حق حضانتی در قبال فرزندانش ندارد و نمی‌تواند در این زمینه ادعایی داشته باشد . آقای پیت در این زمینه حتی در مورد دیدن بچه‌هایش هم درخواستی را ننوشته است. زوج دیگر مشهوری که در هنگام ازدواج دست به اقدام عجیبی زدند، آقای جیزی و خانم بیانسه دوتن از مشهور‌ترین ستاره‌ها بودند. آن‌ها در هنگام ازدواج توافق نامه‌ای را امضاء کردند که بر اساس آن بیانسه به ازای هر فرزندی که به دنیا می‌آورد، 5 میلیون دلار دریافت می‌کند و در صورتی که ان‌ها طلاق بگیرند، این خانم به ازای هر سال ازدواجش 1 میلیون دلار غرامت دریافت می‌کند. جسیکا سیمپسون و تونی رومو دو تن دیگر از ستاره‌های مشهور هستند که تصمیم به ازدواج با هم گرفتند، اما این ازدواج هرگز صورت نگرفت و دلیل آن‌ها هم بند عجیبی بود که در قرارداد تهیه شده وجود داشت. بر طبق این بند اگر وزن خانم سیمپستون بیشتر از 61 کیلوگرم شود، آقای رومو می‌تواند 500 هزار دلار غرامت دریافت کند.

نتیجه گیری

رفتار ستارگان همیشه زیر ذره بین قرار دار،د پس عجیب نیست که در این بین رفتار‌های خاص نیست وجود داشته باشد. الته برخی از این رفتار تنها به جهت جلب نظر بیشتر افکار عمومی است. اما نکته مهم در اینجاست چرا این رفتار‌ها تا این حد مورد توجه قرار می‌گیرد. برای مثال ترس از پرواز ممکن است در هر فردی وجود داشته باشد. اما در مورد یک ستاره این رفتار باعث تعجب همگان می‌شود. دلیل این امر این است که مردم به ستاره‌ها به شکل انسان‌های برتر نگاه می‌کنند. انسان‌هایی که همیشه باید خوش اخلاق و منطقی باشند.

گزارش و مقاله فوق گردآوری شده می باشد لذا هیچ مسئولیتی در مورد محتوا بر عهده گرد آورنده نیست .

منابع: پرشین وی، نمناک، ممتاز نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا