سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیسینمای ترکی

توبا بویوک اوستون Tuba Büyüküstün و همسرش جدا می شوند

به گزارش نسیم ورد؛

توبا بویوک اوستون Tuba Büyüküstün و همسرش اونوور سایلاک Onur Saylak تصمیم خاتمه دادن به زندگی مشترکشان که از پنج سال و نیم قبل شروع شده بود.

1_hd1

زوج توبا بویوک اوستون Tuba Büyüküstün و همسرش اونوور سایلاک Onur Saylak که این اواخر شایعات متعددی درمورد جدایی آنها در رسانه ها می پیچید، برای انجام مراحل طلاق به وکیلان خود وکالت داده اند.

زندگی مشترک زوج توبا بویوک اوستون Tuba Büyüküstün و همسرش اونوور سایلاک Onur Saylak که در سال 2011 در شهر عاشق ها پاریس شروع شده بود، به خاتمه می رسد.

3_hd1

زوج توبا بویوک اوستون Tuba Büyüküstün و همسرش اونوور سایلاک Onur Saylak که دو دختر دوقلو به اسم های توپراک و مایا Toprak ve Maya دارند، تصمیم به طلاق گرفتند.

توبا بویوک اوستون Tuba Büyüküstün و همسرش اونوور سایلاک Onur Saylak هرکدام بصورت جداگانه به وکیلان خود برای انجام مراحل طلاق وکالت دادند.

7_hd1

شایعات جدا شدن زوج توبا بویوک اوستون Tuba Büyüküstün و همسرش اونوور سایلاک Onur Saylak با آمدن پیشنهادهای جذاب سریال های جدید به این زوج بازیگر مشهور شروع شده بود.

این زوج بازیگر که قبلا بصورت نوبتی پیشنهادهای بازی در سریال را قبول میکردند تا بتوانند از بچه هایشان نگهداری کنند ولی چون این اواخر هر دو بصورت همزمان پیشنهاد بازی در سریال را قبول کردند، مشکلاتی در زندگی مشترک آنها شروع شد.

9_hd1

زوج توبا بویوک اوستون Tuba Büyüküstün و همسرش اونوور سایلاک Onur Saylak که هرکدام در یک سریال بازی می کنند، این باعث بوجود آمدن مشکلات در زندگی مشترکشان و منتهی به تصمیم طلاق آنها شده است.

زوج توبا بویوک اوستون Tuba Büyüküstün و همسرش اونوور سایلاک Onur Saylak که در ست فیلم برداری سریال “Asi” آشنا شده و بعد و رابطه کوتاه مدتی در سال 2011 ازدواج کردند.

19_hd1

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا