سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سریال شربت زغال اخته حالا به سریال سرن کاراکوچ و سرکان تینماز تبدیل می شود

در داستان سریال Kızılcık Şerbeti (شربت زغال اخته) که عصرهای جمعه پخش می شود و همچنان به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده اکنون انتظار می رود عشق اوموت و نورسما در فیلمنامه به منصه ظهور برسد.

پس از تعلیق 5 قسمتی این سریال روند تجدیدنظرخواهی خواهد داشت. این که چگونه این اتفاق خواهد افتاد مشخص نیست. با این حال، پیش بینی اینکه کدام شخصیت ها شخصیت های اصلی داستان خواهند بود، دیگر دشوار نیست.

سرن کاراکوچ و سرکان تینماز که به عنوان نقش‌های فرعی در این سریال بازی می کردند اکنون به عنوان نام‌هایی معرفی می‌شوند که نقش‌هایشان را از نقش‌های اصلی ربوده‌اند.

در واقع در بیانیه هفته گذشته این دو نفر تاکید شد که می تواند تحولات بسیار مهمی در عشق نورسما و اوموت رخ دهد. در واقع برنامه ریزی فیلمنامه نویسان هفته قبل تا حدی فاش شد.

سناریویی که قدم به قدم به سوی روزهای شاد عشق نورسما، اوموت پیش می رود، انتخاب خوبی برای جلب توجه میلیون ها بیننده خواهد بود.

سرکان تینماز  با شخصیت اوموت توجه ها را به خودش جلب کرد. این واقعیت که او و سرن کاراکوچ  یک زوج سریال تلویزیونی بسیار موفق  هستند نشان می دهد که چقدر این پروژه برای حرفه سرکان تینماز اهمیت دارد.

اخیراً سرن کاراکوچ پر صحبت ترین نام دنیای سریال است. انفجار رتبه بندی سریال نشان داد که چقدر مخاطبان به تجربیات شخصیت نورسما علاقه نشان داده اند.

در حالی که این نتیجه آشکار است، فیلمنامه نویسان سریال اکنون شخصیت اوموت را با قدرت بیشتری در داستان آشکار خواهند کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا