سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

خواننده معروف ترکیه ایرم دیرجی İrem Derici بخاطر شهرت مغرور شد

به گزارش نسیم ورد؛

خواننده معروف ترکیه ایرم دیرجی İrem Derici که قرار بود دیشب در آلمان در یک مکان خیریه به نفع بچه بچه های سرطانی و تیم ملی فوتبال ترکیه کنسرت داشته باشد و بابت آن 15500 یورو دریافت کرده بود.

2_hd1

در آخرین لحظه با دیدن مکان و گفتن اینکه اینجا مثل آخور میمونه و من اینجا نمیتونم کنسرت بدم، از برگزار کردن کنسرت در این مکان منصرف شد.

4_hd1

خواننده معروف ترکیه ایرم دیرجی İrem Derici که برای کنسرت به آلمان رفته بود با دیدن و نپسندیدن مکان از کنسرت برگزار کردن در آنجا منصرف شد و ترک های مقیم آلمان را ناراحت و عصبانی کرد.

650x344-1486903052931

حاضرینی که به آن مکان آمده بودند و منتظر برگزاری کنسرت بودند و تصمیم ابطال کنسرت که در آخرین لحظه اعلام شد و باعث عصبانیت و ناراحتی آنان شد.

3_hd1

خواننده معروف ترکیه ایرم دیرجی İrem Derici که به واسطه مدیر برنامه هایش تصمیم ابطال کنسرتش را اعلام کرد و باعث شد حدود 400 نفر در این مکان با سوت و شلوغ کردن به این تصمیم اعتراض کردند.

irem

خواننده معروف ترکیه ایرم دیرجی İrem Derici که پول این کنسرت را از ثبل دریافت کرده بود ولی بازهم آنجا کنسرت بگزار نشد و در مکان دیگری کنسرت برگزار کرد که ورودی آن 25 یورو بود.

6_hd1

خواننده معروف ترکیه ایرم دیرجی İrem Derici که این کنسرت را ابطال کرد و بعد از آن در صفحه اینستاگرامش مورد حمله طرفدارن مقیم آۀمانش قرار گرفت و اعتراضشان را در صفحه اینستاگرامش نیز بازتاب داشت.

7_hd1

خواننده معروف ترکیه ایرم دیرجی İrem Derici که به این اعتراضات واکنشی نشان نداده و هنوز پولی که قبل از کنسرت دریافت نکرده بود را پس نداده است.

8_hd1

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا