سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سریال جدید شوال سام به غیر از یاساک الما!

شوال سام که نقش شخصیت اندر را در سریال یاساک الما (سیب ممنوعه) بازی می‌کند، پس از اتمام فصل پنجم سریال، بار دیگر با برنامه کنسرت فشرده، در ماه‌های تابستان نامش را  بر سر زبانها می اندازد.

آماده سازی فصل ششم یاساک الما  ادامه دارد و به احتمال زیاد شخصیت اندر در داستان ادامه خواهد داشت. حضورادا اجه هم  در فصل ششم سریال قطعی است

شووال سام در صحبتهایش گفت که در فصل ششم بازی خواهد کرد. بیران داملا یلماز هم از جمله نام هایی است که تصور می شود این پروژه را ادامه  می دهد. با این حال، برک اوکتای در پایان فصل پنجم با شخصیت چاتای سریال را ترک خواهد کرد.

حالا مشخص شد که شوال سام به سریال دیگری غیر از Yasak Elma علاقه دارد. این بازیگر مشهور تابستان یک برنامه کنسرت شلوغ خواهد داشت، اما می تواند در سریال دیزنی پلاس Ru که داستان آن را بسیار دوست دارد هم ایفای نقش کند.

تایید شده که مریم اوزرلی نقش اصلی سریال Ru را که برای دیزنی پلاس آماده شده است، بازی خواهد کرد. از طرف دیگر مرت یازیجی اوغلو در آخرین سریال Ru را ترک کرد.

روزنامه نگار بیرسن آلتونتاش اعلام کرد که شوال سام هم می تواند در سریال Ru که داستان آن را بسیار دوست دارد، بازی کند. با این حال هنوز وضعیت مشخصی وجود ندارد. زیرا  باید با برنامه کنسرت شوال سام هماهنگ شود.

هم وضعیت شوال سام در Yasak Elma و هم تحولات مربوط به سریال Ru با تصمیماتی که باید توسط فاتح آکسوی، مالک Medyapım گرفته شود، روشن خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا