سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپامجله ادبیات و موسیقی

آلبوم و موزیک ویدیو Spaceman نیک جوناس (با حضور همسرش پریانکا چوپرا!) منتشر شد.

جدیدترین آهنگ نیک جوناس منتشر شد. 

نیک جوناس پنجشنبه شب اولین موزیک ویدیو را با نام “Spaceman” در YouTube منتشر کرد. 

در این ویدئو ، جوناس 28 ساله در سیاره ای متروک فرود می آید و یک مأموریت اکتشافی را آغاز می کند ، اما خیلی زود از محیط پیرامون و خلوت مستمر خود ناامید می شود.

صحنه های بعدی شامل  حضور همسر واقعی او پریانکا چوپرا جوناس (به شکل هولوگرام) است که در چشم اندازهایش دستی به سوی همسرش دراز می کند و به نظر می رسد جوناس را وادار می کند تا سفر خود را به خانه با سوخت جت پک آغاز کند.

جوناس “Spaceman” را اواخر ماه گذشته به عنوان سومین قطعه از آلبوم جدیدش به همین نام منتشر کرد که جمعه منتشر شد. . Spaceman متشکل از 11 آهنگ جدید است ، از جمله “This Is Heaven” ، “Sexual” و “Death Do Us Part.”

متن آهنگ جدید به شیوع همه گیر ویروس کرونا می پردازد.

جوناس این آهنگ را برای اولین بار در آخرین برنامه میزبانی Saturday Night Live در تاریخ 27 فوریه در کنار “This Is Heaven” اجرا کرد.

جوناس طی مکالمه اخیرش با Zane Lowe از Apple Music ، در مورد مفهوم آلبوم جدیدش صحبت کرد.

“من فکر می کنم کلید اصلی من این بود که سعی کردم راهی پیدا کنم که به این ایده شخصیتی بدهم ، به آن یک اسم ببخشم. بنابراین” Spaceman “به ذهنم خطور کرد زیرا فکر می کردم ،” چیزی که همه ما در طول آن احساس کرده ایم چیست؟ این بار؟’ این کاملاً از دنیا جدا شده است. “

جوناس ادامه داد: “ما خیلی عادت کرده ایم که به جای تعامل انسانی به صفحه نمایش نگاه کنیم و فکر می کنم چیزی که همه ما را دلگرم و امیدوار نگه می دارد فقط ایده دانستن این است که فردایی وجود دارد که این واقعیت ما نیست .”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا