سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

Cardi B بعد از عکس العمل شدید بخاطر جشن شکرگذاریش باحضور بیش از 37 نفر عذرخواهی می کند.

کاردی بی در انتقاد شدید به دورهمی بزرگ جشن شکرگذاریش واکنش نشان می دهد.

در آخر هفته ، کاردی برنده گرمی بعد از میزبانی از یک جشن خانوادگی 37 نفره ، انتقادات زیادی را دریافت کرد. همانطور که ممکن خیلیها بدانند ، CDC به دلیل ادامه بیماری همه گیر ویروس کرونا ،  اجتماعات بزرگ در تعطیلات امسال را توصیه نکرد ، به همین دلیل کاردی با دورهمی گرفتن مرد انتقاد قرار گرفت. او در تاریخ 29 نوامبر در توئیترش نوشت: “12 تا بچه و 25 تا بزرگسال در تعطیلات.”

بعد از انتقادات او برای عذرخواهی به توییتر بازگشت و گفت: “ببخشید من نمیخواستم برای هیچ کسی احساس بدی ایجاد کنم.” ” برای اولین بار خانواده ام را در خانه ام بودند و احساس خوبی داشتم.”

کاردی خاطرنشان کرد: “من برای آزمایش هرنفر هزینه بسیار زیادی کردم اما ارزش آن را داشت.” “من سعی نکردم کسی را آزرده کنم.”

کاردی 28 ساله همچنین در پاسخ به یکی از کاربران شبکه های اجتماعی گفت که این یک “اتفاق خوب” است که او آزمایش کرده است. او به اشتراک گذاشت: “من و همه کسانی که در اطراف من کار می کنند به معنای واقعی کلمه 4 بار در هفته آزمایش می دهند.” “من حتی وقتی وسط کارم هستم و هر ساعت  باید تست شوم!”

همانطور که طرفداران ممکن است به یاد بیاورند ، همین ماه گذشته بود که کاردی بعد از برگزاری یک جشن بزرگ تولد با حضور ستاره ها در لاس وگاس ، با واکنش شدید مواجه شد. در این جشن بود که کاردی ، بلافاصله بعد از درخواست طلاق ، آفست همسر سابقش را در آغوش گرفت. 

در میان حدس و گمانها در ماه اکتبر ، کاردی ، که دخترش Kulture را از Migos دارد ، نشان داد که او و آفست با هم هستند. او در لایو اینستاگرام گفت: “سخت است که با بهترین دوستت صحبت نکنی.”

در اوایل ماه نوامبر، E! News تأیید کرد که کاردی اسناد قانونی را برای لغو طلاقش از افست ارائه کرده است و رسماً جدایی از او را لغو کرد. اما ، این به معنی این نیست که این زوج بخواستار فرزند دیگری باشند. آخر هفته ، کاردی با بستن توئیتر گمانه زنی های مربوط به بارداری را متوقف کرد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا