سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ذن پسر 5 ماهه نیک کانن به علت سرطان مغز درگذشت

نیک کانن عزادار شده است.

این شخصیت تلویزیونی 41 ساله روز سه شنبه در برنامه The Nick Cannon Show اعلام کرد که کوچکترین پسرش، ذن 5 ماهه، به علت سرطان مغز درگذشت.

کانن و آلیسا اسکات در ماه ژوئن از ذن استقبال کردند . او  هفتمین فرزند کانن بود.

کانن در برنامه گفت: «در آخر هفته من کوچکترین پسرم را به دلیل بیماری به نام هیدروسفالی که تقریباً یک تومور مغزی بدخیمه – سرطان مغزه از دست دادم. طبق گفته کلینیک مایو، هیدروسفالی “جمع شدن مایع در حفره ها (بطن ها) در عمق مغز است. مایع اضافی اندازه بطن ها را افزایش می دهد و به مغز فشار می آورد.”

او گفت: «همیشه متوجه سرفه‌هایش بودم و می‌خواستم آن را چک کنم. ما فکرشم نمی کردیم. اما می خواستم او را برای سینوسش به دکتر ببرم.

خانواده به سرعت متوجه شدند که این یک ویزیت معمولی نیست و ذن دارای ساختار مایعی در سرشه و این یک تومور بدخیمه. نوزاد تحت عمل جراحی مغز و  تخلیه مایع قرار گرفت.

کانن ادامه داد که در روز شکرگزاری اوضاع بدتر شد.

او قبل گفت: “در نهایت، این سرطان مغز بود و تومور خیلی سریع رشد کرد. و بنابراین ما می دانستیم که زمان … است.” “این آخر هفته تلاشم را کردم تا با کیفیت ترین زمانی را که می توانستم با ذن سپری کنم. .”سپس کانن با گریه به اشتراک گذاشت که برای آخرین بار این آخر هفته پسرش را در آغوش گرفت.

او به بینندگان گفت: «نمی‌دانستم قراره امروز چگونه رفتار کنم، اما فقط می‌خواستم با خانواده‌ام عزادار باشم و این برنامه را تقدیم به پسر زیبایم، ذن کنم.”

کانن مدتی مرخصی خواهد گرفت. یک منبع به ET می گوید که برنامه او “قرار بود دوشنبه  در دو قسمت پخش داشته باشد، از جمله یک برنامه زنده. هر دو به طور غیرمنتظره ای در روز یکشنبه لغو شدند و به جای آن یک قسمت از پیش ضبط شده در روز دوشنبه پخش شد.”

یک منبع دیگر نزدیک به تولید برنامه نیز به ET می گوید که ” عوامل و مخاطبان استودیو همه از این خبر شوکه شدند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا