سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

Ramona Singer در خیابان سن بارت در میان وقفه تولید “RHONY “بخاطر COVID-19 دیده شد.

ریمونا سینگر در خیابان سن بارت ، اعضای “Real Housewives of New York” را خشمگین کرده است – در حالی که تولید سریال به دلیل مثبت بودن تست یکی از اعضای آنها برای COVID-19 تعطیل شد.

همانطور که اولین بار Page Six گزارش داد ، تولید برای دو هفته از اواسط ژانویه متوقف شد و در حالی که تنها چند روز به آغاز دوباره آن باقی نمانده است ، اعضای آن ابراز تعجب می کنند که سینگر می تواند با گذراندن تعطیلات بداهه ، همه چیز را دوباره در معرض خطر قرار دهد.

یک منبع تولید گفت: “این کار خیلی احمقانه است “احتمالاً وقتی که برگردد باید مجبور شود برای مدتی قرنطینه شود.”

حتی به نظر می رسد که سینگر ممکن است در تلاش برای پوشاندن کاری که انجام داد باشد. ریمونا، ستاره واقعیت ، 64 ساله ، در چند روز گذشته چندین عکس از خودش را در آپارتمانش در شهر نیویورک در اینستاگرام ارسال کرده است ، با وجودی که چندین فرد نزدیک روز سه شنبه به Page Six تأیید کردند ، او واقعاً در جزیره paradise آفتاب می گیرد.

یک منبع شنبه شب او را در Le Petite Plage دیده است ، و همچنین در طول پنج روز گذشته او را بعد از پرواز از سنت مارتن به سمت جزیره تقریباً چندین بار دیده است.

این منبع افزود: “او در این جزیره می گوید که به دلیل قراردادش با Bravo این راز را مخفی نگه می دارد ، با این حال با مردم جزیره عکس می گیرد و با هواپیمای عمومی به داخل پرواز می کند.”

اما ، افراد داخلی Bravo به us گفتند که شبکه مشکلی با مشکل او نخواهد داشت ، تا زمانی که او از دستورالعمل های CDC پیروی کند – که می گوید او بعد از بازگشت از جزیره برای هفت روز مجبور به قرنطینه می شود.

در همین حال ، ایالت نیویورک مسافران خارج از ایالت را ملزم می کند تا ظرف سه روز بعد از عزیمت از مقصد ، یک قرنطینه سه روزه  داشته باشند و یک تست COVID-19 بدهند تا به زندگی روزمره شان برگردند .

سفر بازیگران به Lake Placid قبلاً به دلیل تعطیل شدن سریال لغو شده بود و حالا به ما گفته شده است که تهیه کنندگان قصد داشتند آن را با سفر به محل سینگر در ساوتهمپتون ، نیویورک جایگزین کنند. تولید نیز در ماه اکتبر بعد از مثبت شدن آزمایش یکی ازپرسنل لغو شد.

مشخص نیست که چه زمانی فیلمبرداری از سر گرفته می شود ، اگرچه به ما گفته می شود که این سفر برای هفته دوم فوریه برنامه ریزی شده است. سینگر اگر زودتر این جزیره را ترک کند و به طور منظم تستش منفی باشد ، می تواند در جلوی دوربین ظاهر شود.

سینگر قبلاً به دلیل مسافرت در میان شیوع ویروس کرونا مورد انتقاد قرار گرفت ، لیا مک سوینی ، همبازی اش ، در ماه ژوئن به اینستاگرامش رفت و از او به خاطر رفت و برگشت بین فلوریدا و نیویورک انتقاد کرد. سینگر در آن زمان به us گفت که اقدامات احتیاطی لازم را برای اطمینان از ایمنی اش و دیگران انجام داده است.

او همچنین اظهار داشت که نتیجه آزمایش آنتی بادی COVID-19 او در ماه جولای مثبت است.

در همین حال ، افراد نزدیک فاش میکنند که مداخله بیشتر COVID در فیلمبرداری به حدی است که بازیگر فیلم LuAnn de Lesseps مجبور شد از خودش دفاع کند ، زیرا هفته گذشته در یک مهمانی بدون ماسک دیده شد. او به Page Six گفت: “من ماسکم را در بعضی از عکسها برداشتم. با اینکه میدانستم جواب آزمایش همگی منفی است و من با اطمینان این کار را انجام دادم. ” 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا