سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مگان مارکل تاریک ترین لحظه ها را به عنوان یک سلطنتی به یاد می آورد: “من نمی خواستم دیگر زنده بمانم”

مگان مارکل در مورد فکر خودکشی گذشته اش صراحتا صحبت کرد. 

در طول مصاحبه اپرا وینفری با مگان و پرنس هری در روز یکشنبه ، 7 مارس ، دوشس ساسکس فاش کرد که آن زمانی او یکی از اعضای خانواده سلطنتی بود ،  به یکی از دستیاران ارشدش گفته که “فکر خودکشی” دارد ، و آن شخص درخواست کمک مگان را رد کرد. 

مگان گفت: “من از گفتن آن شرمنده شدم و از اینکه مجبور شدم آن را به هری بقبولونم شرمنده شدم ، خصوصاً به این دلیل که می دانم او چقدر رنج کشیده است.” “اما من می دانستم که اگر آن را نگویم ، آن را انجام می دهم. من دیگر نمی خواستم زنده بمانم. این فکر روشن و واقعی و ترسناک و ثابت بود.”

او ادامه داد ، “من به یاد می آورم که چگونه او من را بغل کرد. . و من به موسسه رفتم ، و گفتم که برای کمک گرفتن باید به جایی بروم. من گفتم ،” من قبلا هرگز چنین احساسی نداشته ام و لازم است برای کمک به خودم جایی برم. و به من گفتند که نمی توانم ، برای موسسه خوب نیست. “

مگان افزود که این پیام از طرف “یکی از قدیمی ترین افراد” ارسال شده است. او به اشتراک گذاشت ، “من این مکالمه را مثل دیروز به یاد می آورم ، زیرا آنها گفتند ،” ما درکت می کنیم ، اما برای محافظت از تو کاری نمی توانیم انجام دهیم ، زیرا شما پولی به کارمندان موسسه نمی دهید. 

هنگامی که اپرا خواست توضیح دهد که مگان “فکر خودکشی دارد” و فکر می کند به خودش آسیب برساند ، مگان پاسخ داد ، “بله. این خیلی خیلی واضح بود. و ، می دانید ، من نمی دانستم که حتی به چه کسی مراجعه کنم. و یکی از کسانی که من به او پیوستم ، که همچنان دوست و محرم است ، یکی از بهترین دوستان مادر شوهرم ، یکی از بهترین دوستان دیانا بود. او بهتر از هرکس دیگری می توانست درک کند. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا