سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پرنس فیلیپ در سالگرد ازدواج پرنس چارلز و کامیلا درگذشت.

مرگ پرنس فیلیپ در روز جمعه در یک تاریخ عطف برای پسرش شاهزاده چارلز و عروسش کامیلا پارکر بولز رخ داد.

کاخ باکینگهام تایید کرد که دوک ادینبورگ صبح روز 9 آوریل – در شانزدهمین سالگرد ازدواج چارلز، و دوشس کورنوال در 99 سالگی درگذشت.

چارلز 72 ساله و کامیلا 73 ساله در پیج مشترک اینستاگرامشان بیانیه مشابهی را منتشر کردند که ملکه الیزابت دوم منتشر کرد و در بخشی از آن آمده بود: “خانواده سلطنتی در سوگ از دست دادن او با مردم سراسر جهان همراه می شوند.”

چارلز و کامیلا در سال 2005  در یک مراسم مدنی در Windsor Guildhall در انگلیس ازدواج کنند ، هر دو طلاق گرفته بودند. 

چارلز قبلاً با پرنسس دایانا ازدواج کرده بود که فرزندانش شاهزاده ویلیام و پرنس هری را با او مشترک بود. آنها در سال 1996 ، یک سال قبل از مرگ دلخراش دایانا در 36 سالگی طلاق گرفتند.

کامیلا نیز با اندرو پارکر بولز ازدواج کرد ، که دارای دو فرزند به نام های تام پارکر بولز و لورا لوپس است. آنها در سال 1995 طلاق گرفتند.

در حالی که رابطه چارلز و کامیلا شروع سختی داشت، آنها در طی ازدواج او با دیانا رابطه ای را شروع کردند.

امسال اما طرفداران زیادی در سوگ فیلیپ که قرار بود یک روز جشن برای آنها باشد ، به این زوج پیوستند.

یک نفر در توییتر نوشت: “برای شاهزاده چارلز آنقدر ناراحت کننده بود که پدرش در روزی که معمولاً شادترین روز سال است، سالگرد ازدواج او درگذشت.» 

یک کاربر دوم توییتر نوشت: “سالگرد شاهزاده چارلز و کامیلا امروز است که کاملاً دلخراش است امروز قرار است برای آنها شاد باشد ، من برای خانواده سلطنتی واقعاً ناراحت هستم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا