سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

فرزند رز لزلی و کیت هرینگتون به دنیا آمد.

فرزند کیت هرینگتون و رز لزلی به دنیا آمد.

بازیگران سریال بازی تاج و تخت  بعد از بدنیا آمدن اولین فرزندشان، رسما پدر و مادر  شدند. هرینگتون و لزلی در 16 فوریه  وقتی که با پسرشان در لندن دیده شدند این خبر را تأیید کردند. نماینده آنها این خبر را تایید کرده و گفته فرزند این زوج پسر است و آنها “خیلی خیلی خوشحال هستند!”

در سپتامبر سال 2020 ،  لزلی برای اولین بار در یک عکسبرداری برای مجله دیجیتال انگلستان MAKE ، شکم برآمده اش را نشان داد ، و همزمان تأیید کرد که باردار است. در حالی که هیچ جزئیات دیگری را فاش نکرد ، او به طور خلاصه درباره زندگی آخر هفته ای در خانه ایی در آنگلیای شرقی صحبت کرد.

او به وب سایت گفت: “چه چیز باشکوهی است که بتوانید به حومه شهر بدوید.” “احاطه شدن توسط سرسبزی و طبیعت ، آواز پرندگان و همسایگان خوب یک امتیاز بزرگ است.”

یک ماه بعد ، لزلی دوباره به خبر فرزندش با هرینگتون پرداخت.او به نیویورک پست گفت: “من از اینکه باردارم خیلی خوشحالم و بی صبرانه منتظرم تا او به ما اضافه شود!”

این زوج به طور رسمی در سال 2018  در اسکاتلند ازدواج کردند. یک منبع در آن زمان به E News! گفت: “عروسی عالی بود” خانواده و دوستان برای رز و کیت خوشحال بودند. این یک روز عشق و جشن بود و شما می توانستید آن را در چهره همه ببینید.”

 طرفداران سریال بازی تاج و تخت ، داستان عاشقانه زندگی واقعی این زوج را مدت زیادی بود که در غالب  جون اسنو و معشوقش یگریت در تلویزیون می دیدند. . در مصاحبه 2016 با Vogue Italia ، هرینگتون خاطرات عاشق شدن با لزلی را در حالی که هر دو برای دومین فصل در ایسلند فیلمبرداری می کردند ، یادآوری کرد.

او به مجله یادآوری کرد:  “اگر شما قبلاً شخصی را جذب خود کرده اید ، و سپس او علاقه شما را به نمایش نشان می دهد ، عاشق شدن بسیار آسان می شود …”

شاید روزی آنها به عنوان یک خانواده 3 نفره جدید به ایسلند برگردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا