سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار ورزشی

یزدانی: خیلی دوست داشتم در استقلال بمانم/ مبلغ قراردادم با استقلال معمولی است

[ad_1]

مدافع استقلال گفت: من خیلی دوست داشتم در استقلال بمانم و اینجا خوشحالم.

به گزارش ایسنا، سیاوش یزدانی درباره تمدید قراردادش با استقلال اظهار کرد: دیر آمدنم به خاطر این بود که سفر بودم. من دیشب رسیدم و فرهاد مجیدی از من خواست به باشگاه بیایم. آمدم و دو ساله تمدید کردم.

او درباره شایعاتی مبنی بر انتقالش به سپاهان گفت: من با هیچ تیمی مذاکره نکردم و قرار بود بمانم. من خیلی دوست داشتم در استقلال بمانم و اینجا خوشحالم.

مدافع استقلال اضافه کرد: هدف استقلال قهرمانی است و امیدوارم امسال بتوانیم به جام قهرمانی برسیم. شرایط استقلال سخت‌تر از باشگاه‌های دیگر است چون هنوز یک سری کمبودها داریم که ربطی به مدیریت یا کادرفنی ندارد. ما زمین تمرین و امکانات خوبی نداریم و این‌ها مشکلاتی نیست که خیلی زود رفع شود. این‌ها چیزهای اصولی هستند که در باشگاه رعایت نمی‌شود.

او اضافه کرد: مدیریت درگیر تمدید و جذب بازیکنان است و فرصت نمی‌کنند به مسائل پایه‌ای رسیدگی کنند. فرصت زیادی هم وجود ندارد و این‌ها مسائل ریشه‌ای است و امیدوارم در سال‌های آینده رفع شود.

یزدانی درباره دیدار با الهلال بیان کرد: خودتان می‌دانید که چقدر هزینه کرده‌اند و فکر می‌کنم مصاف ما با آن‌ها مثل فیل و فنجان می‌ماند. امیدوارم غیرت ایرانی بتواند جلوی آن تیم را بگیرد.

او درباره مبلغ قرادادش گفت: من حاضرم قراردادم منتشر شود و همه ببینند چقدر پول گرفتم. من درباره رقم قراردادم نه با مجیدی و نه با باشگاه صحبت کرده‌ام اما در دو سال اخیر مبلغ قراردادم با استقلال معمولی بوده است و درباره قرارداد امسالم هم صحبتی نکنم بهتر است.

انتهای پیام

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا