سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار ورزشی

مهاجم گلزن تیم اودینزه ایتالیا رویای همبازی شدن با رونالدو را دارد

ستاره پرتغالی تیم اودینزه از آرزوی خودش برای بازی در کنار رونالدو صحبت کرد. به گفته ی مهاجم گلزن تیم اودینزه ایتالیا  با وجود اینکه از تیم بنفیکا کنار گذاشته شد و در یک رستوران مشغول به کار شد اما هیچ وقت امید خودش را برای تبدیل‌شدن به بازیکنی بزرگ در فوتبال بر باد دیده ندید.

«بتو» ستاره این روزهای تیم اودینزه ایتالیا در مصاحبه ای  با تارنمای گل اشاره کرد است که : حتی زمانی که  ۱۸ سال داشته است و  در تیم آماتور تیرِس در دسته پنجم فوتبال پرتغال پا به توپ بوده است و همزمان هم  در رستوران‌های KFC کار می کرد، مطمئن بوده که است روزی به بازیکن شناخته شده و بزرگی تبدیل می شود.

بتو ادامه داده است : یک روز از روزها زمانی که با هم‌تیمی‌هایم مشغول تمرینات بودیم، آن‌ها با من شوخی میکردند و می‌گفتند «خب بیا شرط‌بندی کنیم؛ تو در عرض پنج سال  تبدیل به بازیکن حرفه‌ای می‌شوی». من هم پذیرفتم و بعد از چهار سال موفق به انجام این کار شدم.

سایت گل نوشت این اتفاق تلخی که برای بتو که در ۱۲ سالگی از تیم پایه‌های بنفیکا کنار رفت و مجبور به بازی  از تیم‌های آماتور فوتبال خود را شروع کند، به او یاد داد فراموش نکند از کجا آمده است و در واقع به یاد خاطر نشان کرد مغرور نشود به همین خاطر هنوز هم با دوستانش که در رستوران کار می‌کنند، رفاقت و دوستی دارد.

گل اعلام کرد بتو در آستانه حضور در تیم ملی پرتغال برای  حضور در ترکیب پرتغال برای بازی‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ آلمان هم حضور داشت اما «روبرتو مارتینز» سرمربی جدید سله‌سائو فوتبال اروپا تصمیم گرفت به تیم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دست نزند و او را دعوت نکند.

بتو درباره دعوت به تیم ملی پرتغال و  هم‌بازی‌شدن با کریستیانو رونالدو در یورو ۲۰۲۴ این طور واکنش نشان می دهد : شاید این رویای بسیار بزرگی برای من باشد اما همه‌چیز امکان پذیر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا