سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار ورزشی

پروژه تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی همچنان روی هوا

[ad_1]

تاخیر در تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر، برگزاری بازی‌های نساجی را در لیگ برتر پیش رو در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

به گزارش ایسنا، کیفیت پایین چمن ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر در فصل گذشته بارها مورد انتقاد تیم‌های لیگ برتری از جمله خود تیم نساجی و اعضای این تیم قرار گرفت. کیفیت پایین این چمن باعث مصدومیت بازیکنان زیادی شد و به همین دلیل مسئولان استانی مازندران تصمیم به تعویض این چمن گرفتند.

هر چند دیر اما باتوجه به تصمیم قطعی سازمان لیگ در رابطه با ممنوعیت استفاده از چمن مصنوعی در لیگ برتر پیش رو، پروژه تعویض چمن مصنوعی و تبدیل آن به چمن طبیعی توسط مسئولان استانی مازندران کلید خورد.

بنا بر این بود تاریخ شروع تعویض این چمن سوم مرداد باشد اما دو هفته بعد از این تاریخ کار برای تعویض این چمن کلید خورد. با گذشت چهل روز از تاریخ تعیین شده اما این پروژه در مراحل ابتدایی خود باقی مانده است. تنها کاری که در ورزشگاه شهید وطنی انجام شده برداشته شدن چمن های مصنوعی گذشته است که البته پس از جمع آوری آن‌ها در زمین رها شده‌اند.

تعویض چمن یک ورزشگاه می‌تواند از ابتدایی ترین مسائل روز فوتبال دنیا باشد. پروژه‌ای که در تمام ورزشگاه‌های دنیا به راحتی انجام می‌شود. در ایران نیز کار سختی برای تعویض چمن‌های ورزشگاه‌ها وجود ندارد و کاری شدنی است اما با این وجود مسئولان استان مازندران با تاخیر غیر قابل توجیه برگزاری دیدارهای فصل پیش روی نساجی در قائم‌شهر را در هاله‌ای از ابهام قرار داده‌اند.

همین موضوع باعث ناراحتی هواداران قائم‌شهری شده است. به طوری فشار هواداران باعث شده تا مسئولان این استان دوباره پروژه تغییر چمن این ورزشگاه را به جریان بیندازند. با شرایط موجود به احتمال فراوان نساجی در لیگ بیست‌ و یکم باید در ورزشگاه دیگری به میدان برود. سهل انگاری مسئولان مازندرانی و کاغذ بازی‌های غیر ضروری باعث شده است شاگردان ساکت الهامی برای میزبانی در شهر خود با موانعی جدی روبرو شوند.

انتهای پیام

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا