سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پسر برایان آستین گرین و شارنا برجس در چهارم ژوئیه به دنیا می آید.

برایان آستین گرین به زودی پدر پنج پسر خواهد شد! روز چهارشنبه، ستاره Beverly Hills, 90210 در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که او و دوست دخترش، شارنا برجس منتظر یک پسر هستند.

او عکسی را که در حال لمس کردن شکم برجس بود،به اشتراک گذاشت و نوشت : «ما می‌خواهیم از همه به خاطر آرزوهای خیرخواهانه شگفت‌انگیز تشکر کنیم ❤️ ما واقعاً از پذیرایی از یک نوزاد پسر در  4 جولای هیجان‌زده هستیم :))». “@sharnaburgess، من بی صبرانه منتظرم تا بچه مان را در آعوش بگیری.

برجس هم با انتشار یک عکس سیاه و سفید از دستان روی شکمش این خبر را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. به نظر می رسد این دست ها متعلق به گرین و پسران کوچکتر او از مگان فاکس، نوآ 9 ساله، بودی 8 ساله و ژورنی 5 ساله باشد. او همچنین پدر کاسیوس 19 ساله از بازیگر ونسا مارسیل است.

هنگامی که ای تی در ژوئن گذشته با این زوج صحبت کرد، برجس در مورد امیدهایش برای مادر شدن صحبت کرد.

ستاره 36 ساله Dancing With the Stars گفت: “بچه ها همیشه برای من مورد توجه بوده اند.” “صد درصد، آنها همیشه برای من در اولویت هستند. ”

برجس همچنین از گرین به عنوان  یک”پدر شگفت انگیز” یاد کرد و این بازیگر 48 ساله کلمات محبت آمیزی هم برای دوست دخترش نوشت.

او گفت: “رابطه او با بچه ها عالیه. او فوق العاده سرگرم کننده است. آنها دوست دارند با او معاشرت کنند و کارها را انجام دهند و او ارتباط بسیار خوبی با هر کدوم از آنها دارد.” او به طور غریزی می داند که چگونه به شکل نامادری نباشد،واقعاً فقط با آنها پیوند برقرار کند و آنها را دوست داشته باشد. بچه ها با او واقعا احساس امنیت می کنند، و این ارتباط شگفت انگیزیه که آنها دارند.”

گرین و برجس ظاهراً اوایل این ماه خبر بچه دار شدنشان را با یک عکس تأیید کردند، اما این اعلام رسمی در اینستاگرام یک هفته پس از  نهایی شدن طلاق او از فاکس منتشر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا