سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

نظرات درباره سکانس سریال Escape (فرار) در حال تغییر است!

به عنوان اولین سریال ترکی دیزنی پلاس، سریال فرار هم محصول قابل توجهیه زیرا داستان آن توسط بازیگر برجسته انگین آکیورک نوشته شده است. این بازیگر که به خاطر بازی موفقش در آثاری که بازی کرده مورد تحسین قرار گرفته است، به بازی در داستان خودش هم افتخار می کند.
بنابراین آکیورک به سریال فرار از دیدگاه بسیار متفاوتی نگاه می کند. در این سریال که او با ایرم حلواجی اوغلو بازی می کند و سال گذشته در غازیانتپ فیلمبرداری شد، هم اکنون از دیزنی پلاس پخش میشود. 6 قسمت از سریال که هر هفته یک قسمت آن پخش می شود قابل مشاهده است.

سریال Escape با اولین قسمت های خود با انتقاداتی روبرو شد. علیرغم انتقاداتی که در مورد داستان وجود داشت، مشاهده شد که این انتقادات به تدریج کاهش یافت و تمجیدها در قسمت های بعدی سریال افزایش یافت. کسانی که سریال Escape را دنبال می کنند اکنون مشتاقانه منتظر هر قسمت هستند.

اولین قسمت در 14 ژوئن، روز افتتاحیه دیزنی پلاس پخش شد. نظرات مختلفی در شبکه های اجتماعی وجود داشت.

در حال حاضر نظرات ستایش آمیزی در مورد سریال Escape  وجود دارد و حمایت از بازیگری و داستان انگین آکیورک قوی تر می شود. انتشار یک به یک قسمت ها نیز هیجان را بیشتر می کند.

یکی از کامنت های سریال در واقع نگاه مخاطب را نشان می دهد. بیننده ای اظهار داشت: «فرار یک سریال عالی بود. این یک داستان تأثیرگذاره که به جای درام های عاشقانه به چنین موضوعی جهانی می پردازد.

این گونه نظرات که خلاصه ای از توضیحات و دیدگاه کلی درباره سریاله روز به روز در حال افزایش است. با نگاهی به نظرات درباره این سریال در شبکه های اجتماعی، تقریباً می توان اشاره های همه به موفقیت انگین آکیورک را مشاهده کرد.

به نظر می رسد انگین آکیورک با داستان و بازیش مخاطب را جذب کرده است و آزمون مهمی را در نزد مخاطبان با موفقیت پشت سر گذاشته است.
سریال فرار دیزنی پلاس، که در راه تبدیل شدن به پلتفرمی موثر برای تولیدات ترکی برای دیدار با جهان است، همیشه در جایگاه متفاوتی در صنعت ایستاده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا