سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

آیا سریال Camdaki Kız ( دختری در شیشه) به پایان می رسد یا ادامه خواهد داشت؟

سریال Camdaki Kız (دختری در شیشه‌) با اولین قسمتش در آوریل فصل گذشته روی پرده رفت. بورجو بیریجیک و فیاض شریف‌ اوغلو اولین بار در سریال تلویزیونی اتاق قرمز با هم آشنا شدند.

تماشاگرانی که بی صبرانه منتظر دیدار مجدد بودند با سریال دیگری مواجه شدند , در سریال دختری در شیشه‌ بازیگران خوبی چون شریف ارول، نور سورر، تامر لونت، سلما ارگچ، انیس آریکان، هانده عطاییزی هم حضور داشتند.

سریال Camdaki Kız( دختری در شیشه‌)  با داستانش مخاطبان را تکان داد و بعد از آن در فصل دوم به همان هیجان ادامه داد. اگرچه رتبه بندی سریالی که پنجشنبه ها پخش می شود کمی کاهش یافته، اما همچنان در هفته های گذشته رتبه اول را حفظ کرده است

روندی کاملا متفاوت در داستان زندگی نالان آغاز خواهد شد که پر از درد است. یکی از موضوعات اصلی داستان فرار غیرمنتظره او با راننده اش حایری است. هنوز مشخص نیست که این موضوع در سریال چگونه پیش خواهد رفت، اما نزدیکی نالان و حایری به هیجان سریال اضافه کرده است

در این میان یکی از بزرگترین دغدغه های مخاطبان این سواله که آیا سریال Camdaki Kız فصل آخر را می سازد یا پایانش در همین فصله؟ گرچه ریتینگ سریال نشان می داد در فصل بعد هم ادامه خواهد داشت، اما هنوز توضیحی داده نشده است .

اما بالاخره اطلاعیه مورد انتظار رسید!  فردی که این اظهارات را مطرح کرد، انیس آریکان، بازیگر سریال بود. انیس آریکان که با موفقیت شخصیت مظفر (موزو) را به تصویر کشیده بود، در یک مصاحبه خیابانی این خبر خوش را داد که سریال در فصل آینده ادامه خواهند داشت!

انیس آریکان با تاکید بر اینکه سریال «Camdaki Kız» سریال خوبی از آب در آمده، گفت: «کار واقعاً خوبی بود. ما تیم شگفت انگیزی داریم. امیدوارم سال دیگه ادامه بدیم، رتبه ما هم خیلی خوبه، فعلا اول هستیم. ما یک تعطیلات تابستانی خواهیم داشت. 2 ماه مرخصی میگیریم بعداً ادامه خواهد داشت،» بنابراین برای اولین بار اعلام شد که فصل سوم  قطعی شده است!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا