سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

اکین مرت دایماز در سریال جدیدش در شخصیتیه که مناسب اوست!

اکین مرت دایماز از سال 2014 روی صحنه هست و با نقش آفرینی های تاثیرگذارش تحسین مخاطبان را برانگیخته است. این بازیگر که به خصوص با شخصیت ولکان در سریال چیلک کوکوسو به محبوبیت رسید پس از شخصیت عارف در سریال پایتخت عبدالحمید در فصل 2018-2019 به تلویزیون بازگشت.

اکین مرت دیماز بازیگر سریال Seni Kalbime Sakladım (من تو را در قلبم نگه داشتم ) با شخصیت Civanmert که پیشخدمته را تماشا می کنیم.

این بازیگر که سال گذشته با سریال Savaşçı (جنگجو) روی پرده سینما رفته بود، پس از یک سال وقفه به تلویزیون بازگشت. اوذبا نقش جدیدش طرفدارانش را مجذوب خود خواهد کرد. شخصیت سیوانمرت در سریالی که قسمت اول آن منتشر شد با استقبال زیادی روبرو شد.

اکین مرت دایماز سریال را اینگونه توصیف می کند: گرما، واقعیت، آرزوی زندگی خانوادگی و داستان عاشقانه زیبا.

این بازیگر با بیان اینکه زمان زیادی برای آماده شدن برای بازی در این سریال ندارد، گفت:  کار برای او به سرعت در حال پیشرفته. اکین مرت دایماز همچنین اظهار داشت که شخصیت سیوانمرت که او نقش آن را بازی می کند، شخصیتیه که به آن عادت کرده و با آن احساس راحتی می کند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا