سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

انگین اکیورک این بار با سریال ” دختر سفیر ” جهان را شوکه کرد.

سریال ” دختر سفیر ” Sefirin Kızı که از استار تی وی پخش می شد در دسامبر 2019 پخشش را آغاز کرد و در می 2021 با تلویزیون خداحافظی کرد. انگین اکیورک و نسلیهان اتاگول در نقش های اصلی این سریال بودند که سر و صدای زیادی به پا کرد.  اما  بعد از اینکه نسلیهان به دلیل بیماری سریال را در قسمت 36 ترک کرد توبا بویوکوستون به جای او آمد.

سریال دختر سفیر پس از پخش در ترکیه در کشورهای مختلف پخش شد.. این سریال که با قسمت پنجاه و دومش به فینال رسید، همچنان در شبکه های مورد بحث هست.

این بازیگر این روزها با سریال فرار ساخته شده برای دیزنی پلاس که به تازگی وارد بازار ترکیه شده سر صحبتهاست. این سریال که او در آن نقش اول را با  ایرم حلواجی‌اوغلو بازی کرد، در غازیانتپ فیلمبرداری شد. او قبل از این سریال در تابستان به همراه تولگا ساریتاش در سریال تلویزیونی “Yolun Açık Olsun” که برای نتفلیکس فیلمبرداری شده بود، نقش اول را بازی می کرد.

انگین آکیورک پس از سریال” دختر سفیر ” همچنان در پروژه های مختلفی شرکت می کند، اما این سریال باعث شده طرفداران او در سراسر جهان او را تحسین کنند.

سریال دختر سفیر هم اکنون از شبکه نوا اسپانیا پخش می شود و پس از آخرین پخش آن انگین آکیورک در توییتر Adba  یکی از خدمات سنجش شبکه های اجتماعی تحسین شد.
در همین حال، سریال Kara Para Ask  ” عشق پول سیاه ” با بازی انگین آکیورک و  توبا بویوکوستون و پخشش بین سال‌های 2014 تا 2015، در 51 کشور از جمله فنلاند، تانزانیا، اندونزی، بلژیک و استرالیا پخش می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا