سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاخبر های داغ

ریکی مارتین رابطه عاشقانه با برادرزاده‌اش را انکار می‌کند: “این منزجر کننده است”

ریکی مارتین رابطه چند ماهه داشتن  با برادرزاده‌اش را به شدت انکار میکند و این اتهامات را «نادرست» و «حال بهم زن» می‌خواند.

مارتی سینگر، وکیل این خواننده در بیانیه‌ای به ای‌تی می‌گوید: «متاسفانه فردی که این ادعا را مطرح کرده، با چالش‌های عمیق سلامت روانی دست و پنجه نرم می‌کند.» سینگر افزود: “البته که  ریکی مارتین هرگز درگیر هیچ نوع رابطه جنسی یا عاشقانه با برادرزاده خودش نبوده و نخواهد بود.”این ادعا نه تنها نادرسته، بلکه منزجر کننده است.»

او ادامه داد: «همه ما امیدواریم که این مرد کمکی را که خیلی فوری به آن نیاز دارد، دریافت کند. اما بیشتر از همه، ما مشتاقانه منتظریم که این پرونده هولناک به محض اینکه توسط یک قاضی بررسی بشه رد شود.»

بر اساس گزارش های متعدد از پورتوریکو، مارتین و برادرزاده اش ظاهراً یک رابطه هفت ماهه داشتند. علاوه بر این، برادرزاده او ادعا می‌کند که پس از اینکه ظاهراً با مارتین قطع رابطه کرده، هدف حملات فیزیکی و روانی قرار گرفته است.

گزارش ها همچنین می گویند که از آنجایی که این امر زنا با محارم تلقی می شود، مجازات چنین جرمی در پورتوریکو 50 سال زندان است. خبرگزاری El Vocero در پورتوریکو همچنین گزارش داد که برادر مارتین، اریک مارتین، ادعا کرده که این اتهامات از برادرزاده‌ایه که مشکلات سلامت روان دارد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا