سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سریال Yalı Çapkını ( پسر طلایی ) به نمایندگی از سریال های ترکیه ای رسما با دو کشور قرارداد امضا می کند

سریال رکوردشکن جمعه شب ها، Yalı Çapkını (پسر طلایی) از ابتدای فصل ریتینگ بالایی داشته است. ریتینگ سریال که بعد از قسمت دوم به سرعت افزایش پیدا کرد با کسب بالاترین امتیازات فصل و حتی سال های اخیر همگان را شگفت زده کرد.

این سریال  نه تنها در ترکیه بلکه در کشورهای مختلف جهان تبدیل به یک محصول محبوب شد.

سریال امضا شده توسط OGM Pictures به بسیاری از کشورها فروخته شده است. در حالی که اخبار نشان می دهد این سریال در کشورهای محل پخش آن مورد پسند و تماشا قرار می گیرد و علاقه به سریال  در خارج از ترکیه هم رو به افزایش است.

بر اساس آخرین اطلاعات، Yalı Çapkını به زودی به نمایندگی از صنعت سریال های تلویزیونی ترکیه دست به موفقیت خواهد زد و آنچه را که تا به حال هیچ سریال ترکی انجام نداده است، محقق خواهد کرد!

Eccho Rights سریال Yalı Çapkını را در خارج از کشور توزیع می کند. طبق اطلاعات دریافتی، فروش این سریال در کشورهای اسکاندیناوی با نام «پسر طلایی» آغاز شد!

ورایتی، مجله معروف جهان که اخبار دنیای سرگرمی را ارائه می کند، منبعی بود که خبر مربوط به  فروش سریال Yalı Çapkını به را اعلام کرد.

بر این اساس Yalı Çapkını  در روزهای آینده در سوئد و فنلاند منتشر خواهد شد. در کنار این خبر مشخص شد که سریال تلویزیونی  Yalı Çapkını با پخش در دو کشوری که پیش از این هیچ سریال ترکی در آن پخش نشده بود، پرچم مهمی را به نمایندگی از صنعت سرگرمی ترکیه حمل می کرد!

به نظر می رسد با دستیابی به چیزی که تاکنون هیچ سریال ترکی در سوئد و فنلاند به آن دست نیافته است، توجه این دو کشور را به خود جلب کرده است!

سریال Yalı Çapkını تا به امروز به بیش از 35 کشور فروخته شده است. با قدمی که راه را برای صنعت هموار می کند، این سریال اکنون در سوئد و فنلاند در تاریخ ثبت خواهد شد!

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا