سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

تریسی مورگان “Tracy Morgan” به قاب تلویزیون برمیگرده…..

تریسی مورگان “Tracy Morgan” که با برنامه ی کمدی «آخرین اُ.جی»”The Last O.G” به تلویزیون برگشته ،احساس میکنه که خیلی چیز ها از آخرین باری که در قاب تلویزیون قرارگرفته عوض شده و حسابی تغییر کرده.
در برنامه ی تی بی اِس ،مورگان تریسی”Tracy Morgan” در نقش یک مردی که شوک فرهنگی زمان برگشت از زندانی که در مدت پانزده سال بوده به جنترفیلد بروکلین رو داره ….
در برنامه اون توسط یک گروه از آدم ها محاصره میشه که شامل سدریک به عنوان اجراکننده، ستاره ی «سفر دخترها»”Girls Trip” ،تیفانی هادیش “Tiffany Haddish” و بازیگر آلن مالدوناد‌و”Allen Maldonado” میشه…
تریسی مورگان “Tracy Morgan” در جلسه ی کنفرانسی که باحضور منتقدان و نویسندگان و گزارشگرها برگزار شد به این نکته پاسخ داد که چرا تصمیم گرفته تو همچین برنامه ای که ساختار متفاوتی داره و گروهی از آدم های مطرح و معروف هستن شرکت بکنه؟!…. تریسی مورگان”Tracy Morgan” در جواب گفت :«شاید رویکرد این کارم درست نباشه اما حضورم در این برنامه بدون اهمیت هم نمیتونه باشه.»
تریسی مورگان”Tracy Morgan” در ادامه گفت :« ممکنه که من برای این برنامه انتخاب به نسبت خوبی باشم ….درسته خود من نیست و کاملا این شخصیت بزرگتر از منه.» تریسی مورگان “Tracy Morgan” این جمله رو باتوجه به حادثه ی تصادفی که در ژوئن سال۲۰۱۴ براش اتفاق افتاد گفت ، در اون تصادف
تریسی مورگان “Tracy Morgan” به شدت زخمی شد و آسیب های به نسبت جدی دید….
تریسی مورگان “Tracy Morgan” به مدت دو هفته با یک لیموزین به سفر رفته بود که در نهایت با یک کامیون تصادف بسیار سختی کرد، در این تصادف جیمز مک نیر “James Mc Nair” که همراه تریسی مورگان “Tracy Mirgan” بود متاسفانه کشته شد….

تریسی مورگان “Tracy Morgan” در صحبت هاش راجع به عوامل و تیم بازیگر های کار و تیم تولید برنامه گفت و بر این نکته که« من از مردمی که حامیم هستن حمایت میکنم و با تمام قلبم دوستشون دارم.» هم اشاره کرد.
تریسی مورگان “Tracy Morgan”و تهیه کنندگان کار معتقد هستن که برنامه ی «آخرین اُ . جی» به عنوان یک شانس تازه و فرصت دوباره بسیار پر اهمیت هست.
باید منتظر چگونگیه استقبال ببیندگان و میزان توجه اونها به برنامه باشیم.
تریسی مورگان ” Tracy Morgan”با برنامه ی «آخرین اُ.جی» که در بیست و چهارم اُکتبر به روی آنتن میره ،برمیگرده.

rs-18903-20140607-tracymorgan-1800-1402149597tdy_lauer_morgan_170215.today-inline-vid-featured-desktoprs-233361-tracy170727172750-tracy-morgan-super-11

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا