سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

طرفداران سرنای ساریکایا از فصل دوم سریال Şahmaran خوشحال شده اند!

سرنای ساریکایا، بازیگر سرشناس، همچنان با شرکت در پروژه های مختلف یکی پس از دیگری طرفدارانش را خوشحال می کند.

بازیگر نقش اول سریال «Şahmaran» برای  نتفلیکس طرفدارانش را بسیار خوشحال کرد. حالا فصل دوم سریال دوباره هیجان زیادی به پا کرده است. سرنای ساریکایا نقش اصلی را با بوراک دنیز در این پروژه بازی کرده است و این دو یک هارمونی قوی به نمایش گذاشتند.

فصل دوم سریال «Şahmaran» در تاریخ 8 آگوست در پلتفرم نتفلیکس با مخاطبان روبرو خواهد شد.در فصل جدید این سریال که نام های مهمی را در میان بازیگرانش قرار می دهد، همچنین این فرصت را خواهید داشت که سعادت ایشیل آکسوی را در نقش لیلیت تماشا کنید که می خواهد انتقام خیانتی را که به خاطر عشق انجام داده، بگیرد.

سایر بازیگران سریال «Şahmaran» به تهیه کنندگی TIMS&B Productions و نویسندگی پینار بولوت به شرح زیر هستند:

«مصطفی اوغورلو، مرت رمضان دمیر، ابرو اوزکان، هاکان کاراهان، اکین گوکگوز، ماهیر گونشیرای، مهمت بیلگه اصلان، اومیت چیراک، المپیا آهنک دورموچف، دوغانای اونال، نیلای اردونمز، نیل سودهارک، نیل سودهارک، نیل سودهارک، نیل سودهارک و بران سویسال.»

جزئیات داستان فصل دوم سریال Şahmaran به شرح زیر است:

پیشگویی که قرن ها منتظرش بود به حقیقت پیوست و شاهماران در بدن شاهسو شروع به بیدار شدن کرد.برای اینکه این بیداری کامل شود، آزمون های دشواری باید گذرانده شود. از سوی دیگر، لیلیت از چاهی خارج می شود که در آن نفرین شده بود و اکنون آماده است تا انتقام خیانتی را که به خاطر عشق تجربه کرده، بگیرد.

جیهان او را همراهی می کند تا او با دنیای جدیدی که پس از قرن ها به آن بازگشته است آشنا شود. به دلیل عصبانیت لیلیت، ماران هیچ کس در این دنیا به جز شاهسو ندارد. در حالی که شاهسو و ماران با عشق خود در این جنگ آزمایش می شوند، شاهماران و لیلیت از مبارزه خود در چرخه جهان دست بر نمی دارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا