سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

نتفلیکس سریال Space Force «نیروی فضایی» را پس از دو فصل لغو کرد

طبق گزارش Deadline، نتفلیکس سریال Space Force را لغو کرده است. سریال کمدی ساخته گرگ دنیلز، یکی از خالقان Parks and Recreation، فصل سومی نخواهد داشت.

این لغو تنها چند هفته پس از پخش فصل دوم Space Force در 18 فوریه اعلام شد. در این سریال با الهام از تصمیم دولت ترامپ برای ایجاد نیروی فضایی، استیو کارل در نقش یک ژنرال چهار ستاره  را بازی کرد. و علیرغم اینکه کارل با بازیگران مطرح دیگری مانند جان مالکوویچ و بن شوارتز  همبازی  بود، سریال هرگز به جایگاهش نرسید.

ددلاین گزارش می دهد که نتفلیکس فصل سوم سریال نیروی فضایی را به دلایل معمولش رد کرد. این سریال نتوانست آنقدر مخاطب جذب کند که بودجه تولیدش را توجیه کند. این لغو تنها چند روز پس از آن صورت می گیرد که نتفلیکس تعداد قابل توجهی از نویسندگان و ویراستارانی را که برای اداره وب سایت طرفداران Tudum خودش استخدام کرده بود، اخراج کرد. در 19 آوریل، این شرکت فاش کرد که حدود 200000 مشترکش را در سه ماهه اول سال 2022 از دست داده  که اولین از دست دادن به این حجم در یک دهه است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا