سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سریال قضاوت با قسمت 95 خداحافظی می کند و شب خداحافظی عصر یکشنبه به صورت زنده پخش می شود

سریال «Yargı» ( قضاوت ) که در 3 فصل به طول انجامید، هر روز بعد از ظهر که پخش می شد، داستانی بسیار تاثیرگذار را فاش کرد و با بازی موفق بازیگران توانست سر و صدای زیادی به پا کند.

داستان این سریال با بازی  کان اورگانجی اغلو و  پینار دنیز توسط Sema Ergenekon نوشته شده است. مهمترین موفقیت سریال قضاوت این بود که فیلمنامه نویس تقریباً در هر قسمت با ایجاد غافلگیری و انحراف داستان را در نقطه ای کنجکاو نگه داشت.

می توان گفت این سریال در رتبه بندی نتایج بسیار خوبی کسب کرد، در 3 فصل بارها مقام اول را به دست آورد و میلیون ها بیننده را تحت تاثیر قرار داد.

سریال Yargı با قسمت 95 که یکشنبه ۲۶ مه  پخش می شود با بینندگانش خداحافظی می کند. یک خداحافظی ویژه در حال برنامه ریزی است.

در اطلاعیه کانال دی آمده است: «دوستداران سریال قضاوت تمام قرارهای خود را لغو کنید. با یک شب فوق العاده با سریال افسانه ای خداحافظی می کنیم. مهمانان غافلگیرکننده، اجراهای شگفت‌انگیز… سریال قضاوت با پخش زنده از مرکز کنگره Lütfi Kirdar عصر یکشنبه با هوادارانش خداحافظی می‌کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا