سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
توریسم و گردشگریگوناگونمجله هفتگیمطالب جالب

در سفر از اصفهان به کیش چه وسایلی همراه ببریم؟

در سفر از اصفهان به کیش چه وسایلی همراه ببریم؟

هرگوشه از ایران پر است از مناطقی که جاهای دیدنی مختلفی دارند. یکی از بهترین مناطقی که می‌توانید برای سفر انتخاب کنید، کیش است. این جزیره یکی از مهمترین قطب‌های گردشگری کشور محسوب می‌شود و به‌همین‌دلیل گردشگران زیادی آن را برای سفر انتخاب می‌کنند. ما در این مطلب می‌خواهیم درباره وسایلی که باید در سفر به کیش همراهتان باشد صحبت کنیم. همچنین بهترین زمان سفر به این جزیره را هم بررسی می‌کنیم تا بتوانید با اطلاعات بیشتری زمان سفر به کیش را مشخص کنید.

وسایلی که باید در سفر به کیش همراهتان داشته باشید

انتخاب وسایل سفر بعداز بلیط اصفهان کیش مهم‌ترین مساله است و شما باید نسبت به شرایطتان وسایل مختلفی را همراهتان داشته باشید. ممکن است کودک هم همراهتان باشد که در این‌صورت باید لباس‌ها و وسایل بهداشتی مخصوص او را همراهتان داشته باشید. در ادامه به‌طورکامل وسایلی که باید هنگام سفر به کیش همراهتان باشد را بررسی می‌کنم.

انتخاب چمدان

انتخاب چمدان یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید قبل از سفر به آن دقت داشته باشید. چمدان بستگی به تعداد روزهای سفر و امکانات هلتان دارد. مثلا اگر بخواهید در کیش هم از جاذبه‌های گردشگری آن دیدن کنید و هم از فروشگاه‌های این جزیره خرید کنید، باید چمدانی بزرگ همراهتان داشته باشید که بتوانید خریدهایتان را در آن بگذارید.

اگر می‌خواهید چندین روز در جزیره بمانید، باید لباس‌های زیادی همراهتان باشد. حجم زیادی از لباس‌ها در چمدان کوچک جا نمی‌شود و باید چمدانی بزرگ داشته باشید. اگر در هتلتان وسایلی مانند سشوار، خمیردندان، لباسشویی، دمپایی و… وجود داشته باشد، کارتان راحت‌تر است، زیرا نیازی نیست که لباس زیادی همراهتان باشد، چون می‌توانید آن‌ها را بشویید.

تا جایی که می‌توانید چمدان‌های بزرگ را با خود به سفر نبرید، چون حمل‌ونقل چمدان آسان‌تر است. اگر چمدانتان کوچک‌تر باشد، می‌توانید به‌راحتی آن را در تاکسی، هواپیما، اتوبوس یا قطار گذاشته و حملش کنید. این مورد را هم درنظر داشته باشید که اگر از چمدان‌های بزرگ همراهتان داشته باشید، ممکن است شامل جریمه اضافه بار بشوید.

وسایل موردنیاز

موردی که باید حتما مدنظر داشته باشید، این است که نباید وسایلی که ما در ادامه می‌گوییم حتما همراهتان باشد. ما فقط تعدادی از مهمترین وسایل را به شما می‌گوییم که فراموش نکنید آن‌ها را همراهتان داشته باشید. می‌توانید هرکدام از آن‌ها که برایتان مهم‌تر است را با خود به کیش ببرید.

لباس‌ها: این مورد مهم‌ترین چیزی است که باید با خود به مسافرت ببرید. حتی اگر به سفری یک روزه هم می‌روید، باید حداقل یک لباس همراهتان داشته باشید که اگر لباس‌هایتان کثیف شدند، بتوانید آن‌ها را بپوشید. لباس‌ها می‌تواند شامل تیشرت، شلوار، جوراب، لباس شنا، شلوارک و… باشد. حتما لباس‌هایی برای گشت‌وگذار در ساحل هم بردارید.

وسایل بهداشتی: مورد دیگری که اهمیت زیادی دارد، وسایل بهداشتی است. بعداز این‌که بلیط اصفهان کیش را رزرو کردید، حتما وسایلی مانند مام، خوشبوکننده بدن، کرم ضدآفتاب، لوازم آرایشی، وسایل اصلاح، خمیردندان، مسواک، شانه، ناخن‌گیر و… را هم در چمدانتان بگذارید.

وسایل مربوط به تفریح: برای این‌که بتوانید تفریحات دریایی کیش را هم تجربه کنید، حتما مایو، عینک شنا، وسایل بازی کودکان و… را همراه خودتان به مسافرت ببرید.

وسایل الکترونیکی: امروزه اهمیت این وسایل بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده و باید آن‌ها را با خود به سفر ببرید. وسایلی مانند تبلت، کتابخوان، لپ‌تاپ، شارژر و هندزفری را در ساکتان داشته باشید.

سعی کنید وسایلی را با خود به مسافرت ببرید که وزن و حجم کمتری دارند تا بار اضافه‌ای با خود به سفر نبرید. می‌توانید هرکدام از وسایل گفته شده را که حس می‌کنید نیاز دارید، با خود به کیش ببرید.

بهترین زمان سفر به کیش

زمانی که برای سفر انتخاب می‌کنید از اهمیت زیادی برخوردار است. برای سفر در هر فصل باید لباس‌ها و وسایل مخصوص آن زمان را همراه خود ببرید. مثلا اگر در تابستان به کیش بروید، باید تیشرت‌های نخی و لباس‌هایی را همراهتان داشته باشید که کمی خنک‌تر هستند، ولی اگر بخواهید در زمستان به مسافرت بروید، باید لباس‌های گرم همراهتان باشد.

هرفصل کیش زیبایی‌های چشم‌نوازی دارد که باعث می‌شود گردشگران به وجد بیایند، اما زمان‌هایی از سال است که شاید جذابیت بیشتری داشته باشد. از آن‌جایی که این جزیره، منطقه‌ای گرمسیری است، باید در فصول سرد سال به آن سفر کنید. در تابستان‌ها میزان رطوبت هوا تاحد زیادی افزایش پیدا می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود نتوانید به‌راحتی از همه جاذبه‌های گردشگری آن دیدن کنید.

اگر می‌خواهید سفری لذت‌بخش به کیش تجربه کنید، ما پیشنهاد می‌کنیم بهار، پاییز و زمستان را برای رزرو بلیط اصفهان کیش انتخاب کنید. در این فصل‌ها، شرایط جوی کیش در بهترین شرایط خود قرار می‌گیرد و می‌توانید به‌راحتی از همه جاهای دیدنی آن دیدن کنید. برای این‌که سفری ارزان به کیش داشته باشید، باید تابستان به این منطقه بروید. در این فصل تعداد کمی به این منطقه سفر می‌کنند و به‌همین‌دلیل قیمت‌ تور، بلیط، هتل و… در کیش تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

ما در این مطلب اطلاعاتی کامل درباره وسایلی که باید با خود به کیش ببرید و بهترین زما سفر به این جزیره را در اختیار شما قرار دادیم. اگر تاحالا به کیش سفر کرده‌اید، تجربیاتتان را درباره وسایل موردنیاز برای سفر به این جزیره با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا