سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

برای مرت رمضان دمیر، شخصیت فرید کورهان در سریال تلویزیونی پسر طلایی یک تخته پرش عالی بود

سریال Yalı Çapkını ( پسر طلایی )  به سمت پایان فصل دوم پیش می رود و انتظار می رود این پروژه در فصل سوم نیز ادامه پیدا کند. مرت رمضان دمیر نقش اول را به همراه افرا ساراچ اوغلو بازی می کند.

مرت رمضان دمیر، یکی از بازیگران مرد مطرح در این چند وقت اخیر  نامی است که با تبلیغات و کارهای موسیقایی که در آن بازی می کند، جلب توجه می کند.

اشتباه نیست اگر بگوییم برای مرت رمضان دمیر، شخصیت فرید در سریال «پسر طلایی» نقطه عطف کارنامه او بود. این بازیگر جوان در هر زمینه ای جهش حرفه ای را تجربه می کند.

رمضان دمیر که تقریباً هر روز هزاران پست در مورد او در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود، به عنوان محبوب ترین بازیگر مرد اخیر توسط جوانان نیز شناخته می شود.

نتایج نظرسنجی انجام شده توسط کیزلار سورویور برای تعیین محبوب ترین شخصیت های مرد سریال های ترکیه اعلام شد. در این نظرسنجی که در مجموع 34554 رای داده شد، شرکت کنندگان شخصیت مرد تلویزیونی رویاهایشان را انتخاب کردند.

شخصیت فرید کورهان در این نظرسنجی رتبه اول را کسب کرد. به عبارت دیگر، نتیجه دیگری وجود داشت که نشان می داد محبوبیت مرت رمضان دمیر چقدر بالاست.

در این نظرسنجی که در مجموع 34554 رای آورده شده، شخصیتی که اکثریت آرزویش را داشتند فریت کورهان با 54 درصد آرا بود!

این که با کسب اکثریت آرا اول شد، قدرت سریال «پسر طلایی» را که هر هفته با قسمت های جدیدش همه را شوکه می کند و شخصیت اصلی سریال فریت کورهان را ثابت می کند.

عنوان «فوق العاده ترین شخصیت مرد سریال» توسط شخصیت فریت کورهان با بازی مرت رمضان دمیر به عنوان یکی از موضوعات پرطرفدار در شبکه های اجتماعی تبدیل شد.بر اساس نتایج نظرسنجی، شخصیتی که بیشترین رای را به خود اختصاص داد، فریت کورهان با 54 درصد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا