دانستنی و اطلاعات عمومیگوناگونمطالب جالب
موضوعات داغ

دانهیل قهوه ای بهترین عطر مردانه سال 2023

عطر دانهیل قهوه ای که در سال 2003 معرفی و به بازار ارائه شد، عطری خاص و جذاب برای آقایان است. عطر لیمو رایحه‌ی این عطر را با مرکبات تازه شروع می‌کند، درصورتی‌که در ادامه نت‌های اولیه عطر و بوی ژرانوم، مریم‌گلی و اسطوخدوس این عطر را به سویی مخلوطی از رایحه‌های گلی و دلپذیر اعزام می‌کنند. این عطر نیز دارای گل زنبق هست که ریشه زنبق بوی شیرین را برای این عطر خاص در لایه‌های میانی ارمغان می‌آورد.

در امتداد نت‌های میانی به سراغ رایحه‌هایی هم چون رز سدر، میخک صدپر و یاسمن می‌رود. در آخر، چوب سدر، چوب صندل و چرم همراه با عطر دانه تانکا، مشک و وتیور اجازه خواهد داد تا ترکیبی صحیح از ادویه، مشک و چوب را در نت‌های نهایی تجربه داشته باشیم؛ و در آخر هم این عطر با بوی خزه بلوط تشدید می‌شود.

عطر دانهیل قهوه‌ای

عطر خوش دانهیل قهوه‌ای بسیار خاص، تداعی‌گر خاطراتی است که رایحه‌اش اعتمادبه‌نفس و حس قدرت و هیجان را برای شما پیشکش می‌کند. با توجه به اینکه نت‌های استفاده‌شده در ادکلن دانهیل مردانه (دانهیل قهوه‌ای) این عطر را در دسته‌ی بویایی چوبی، شرقی جای می‌گیرد. عطر دانهیل قهوه‌ای در روزهای سرد سال بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد و به گون‌هایی عطری پاییزی، زمستانی به‌حساب می‌آید که مصرف کردن آن برای استفاده در طول شبانه‌روز گزینه‌ی خوبی می‌باشد.

ادکلن دانهیل مردانه (دانهیل قهوه‌ای) از ثبات بسیار خوبی برخوردار می‌باشد که با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و جنس پوست شما ثباتی حدوداً ۳ تا ۶ ساعت را برای شما به همراه دارد؛ و پخش عطر آن نیز هم فضایی در حدود دو متر از اطراف شمارا به‌خوبی تحت پوشش قرار می‌دهد که این ویژگی‌ها سبب محبوبیت این عطر شده است.

فرمولاسیون و اتد این عطر توسط میشل آلمریک (Michel Almairac) طراحی‌شده. بطری این عطر دارای زیبایی چشم‌گیری است که خیلی خاص و منحصربه‌فرد است. یک شیشه شفاف که در گوشه بالای آن اسپری عطر جای گرفته است مایع درون شیشه به‌خوبی قابل‌دیدن می‌باشد که رنگ آن قهوه‌ای روشن است به همین علت به این عطر دانهیل قهوه‌ای نیز میگویند. عطر دانهیل قهوه‌ای مردانه ازنظر قیمتی نسبت به رایحه و برندش بسیار مناسب و به‌صرفه می‌باشد و برای هدیه دادن و هدیه دادن به عزیزان و دوستان انتخابی شیک و ارزشمند می‌باشد.

عطر دانهیل قهوه‌ای محصول چه برندی است؟

این عطر دانهیل قهوه‌ای زنانه یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش دربرند آلفرد دانهیل (Alfred Dunhill) انگلیسی محسوب می‌شود. این برند محبوب که کار خود را از سال ۱۸۹۳ شروع کرده است، در زمان فعالیت خود در زمینه‌های مختلف همچون ماشین، سیگار، اکسسوری، مد و لباس و غیره محصولات لوکسی را به بازار ارائه کرد.

این شرکت در سال ۱۹۳۴ تصمیم گرفت که خط تولید عطر و ادکلن راه‌اندازی کند و در این زمینه هم مانند دیگر رشته‌ها موفق بوده. ادکلن مردانه دانهیل قهوه‌ای نیز در سال ۲۰۰۳ توسط فردی به نام میشل آلمریک عطار برجسته و به نام این برند خاص، طراحی و ارائه شد. دانهیل قهوه‌ای در دسته‌های بویایی چوبی و شرقی جای می‌گیرد که عده‌ای بسیار زیادی دلیل محبوبیت و معروفیت آن را در خاص بودن و منحصربه‌فرد بودن این ادکلن می‌دانند.

بررسی مشخصات جالب ادکلن دانهیل قهوه‌ای اسمارت که در موارد زیر شرح داده‌ایم:

1-بازیگر معروف و سرشناس به نام همفری بوگارت طرفدار این عطر خاص است.

2-عطر اسپرت دانهیل قهوه‌ای برای کسانی که کلاسیک پسندند هستند و عاشق حس‌های نوستالژیک می‌باشند بسیار مناسب است.

3-ادکلن دانهیل قهوه‌ای اصلی هنوز از دید بسیاری از افراد مصرف‌کننده همچنان عطر بی‌نظیر و کلاسیکی است.

4-طراحی جالب و خیره‌کننده درب شیشه و بدنه این عطر و به همراه داشتن رنگ کلاسیک قهوه‌ای آن، ترکیب بسیار جالبی در این عطر تشکیل داده است.

ادکلن دانهیل مردانه چه بویی دارد؟

عطر ادکلن دانهیل براون یک ادو تولیت خوشبو و بسیار دل‌نشین محسوب می‌شود. بعد از یک‌بار استفاده از این عطر می‌تواند نظر همگان را به‌سوی جلب کنید. این ادو تولیت که برگرفته از رایحه‌های جنگلی و چوب‌های معطر شرقی تشکیل‌شده است. بو کردن این عطر دانهیل قهوه‌ای حس سرزندگی و شادابی را برای هر فردی برمی‌انگیزد.

این رایحه ملایم و تلخ در نت ابتدایی تشکیل‌شده از بوی ناب اسطوخدوس، مریم‌گلی، گل شمعدانی و لیموترش بوده است. ساختار بی‌نظیر و حس منحصربه‌فرد و گل‌ها و  لیموترش قادر است شمارا در خلسه‌ای رؤیایی غرق کند.

زمانی که این ادکلن دانهیل قهوه‌ای را اسپری می‌کنید در بوی خوش آن غرق خواهید شد. نت‌های تند و گرم این عطر دارای استحکام و ماندگاری بسیار زیادی می‌باشد. البته این ادکلن  پراکندگی بسیار زیادی در فضا ایجاد می‌کند. ادکلن مردانه دانهیل بروان را می‌شود هم در فصل‌های گرم سال و هم فصل‌های سرد سال مورداستفاده قرارداد.

هرم نت‌های اصلی

در نُت آغازین این عطر بسیار عالی رایحه‌های گُل‌دار حضور چشمگیری دارند، به‌صورتی که رایحه سبز و تازه و کمی تند لوِندِر {اسطوخودوس} و رایحه شیرین و کهربایی {صمغی مانند} کلاری سِیج {مریم‌گلی} و نیز رایحه جِرِینیِم {شمعدانی} که این نت‌ها معطر و تند هستند و به‌خوبی می‌تواند مشام شمارا درگیر کند و رایحه معطر مرکباتی و ترش و شیرین لِمِن {لیمو} غنای رایحه نت آغازین را بیشتر خواهد کرد؛

در نت میانی نیز حضور تعداد زیادی از رایحه‌های گل‌دار به مشام می‌رسد، رایحه تندوتیز و شاداب کارنِیشن {میخک} و رایحه چوبی و با طعم خاکی آیرِس {زنبق}تشکیل‌شده و از طرفی دیگر با نت‌های شیرین و سبز و تازه جازمِن چیاسمن}به وجود آمده و رایحه شیرین و پاک و رُمانتیک گُل رُز {پادشاه گُل‌ها} حمایت خواهد ‌شد، در ادامه نت‌های چوبی و خاکی اُریس رووت {ریشه زنبق زرد} و بوی معطر چوبی سیدار {نوعی سرو} تکمیل‌کننده رایحه این نت‌ها خواهند شد.

نت‌های پایانی قوی‌ترین و پایدارترین نت این عطر محسوب می‌شود، بیشتر رایحه این عطر برگرفته از ترکیبات نت پایانی است، به‌گونه‌ای که رایحه تُند سنتتیکی {مصنوعی} لِدِر {چرم} که همانند عطر پوست دباغی‌شده است و بوی چوب درختانی مانند درخت بیرچ {توس-غان} استشمام خواهد شد. رایحه‌های خوش بوی مُشک سفید نقش پُررنگی ایجاد می‌کند، بوی صندل وود {چوب صندل} که چوبی و کلاسیک و شرقی ایجاد می‌کند به‌خوبی به مشام می‌رسد و بوی تلخ و جنگلی اُکماس {خزه بلوط} با همراه داشتن رایحه شیرین علفی و تند گیاهی تونکا {بویی شبیه دارچین} استشمام می‌شود، مکمل رایحه در نت پایانی بودن دوباره بوی معطر و چوبی سرو سیدار و عطر سبز و چوبی با رایحه خاکی مانند وِتیوِر (خِس‌خِس) می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا