سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

آلمیلا آدا تاریخ شروع فصل جدید سریال Üç Kız Kardeş را اعلام کرد!

سریال Üç Kız Kardeş (سه خواهر) از فوریه 2022 شروع شد و با روند بسیار موفقی تا پایان فصل ادامه یافت. این سریال که در فصل اول که 16 قسمت پخش شد میلیون ها نفر را تحت تاثیر قرار داد، توانست به پروژه ای تبدیل شود که پخش آن در بسیاری از کشورهای خارج از ترکیه آغاز شد.

سریال Üç Kız Kardeş از رمانی به همین نام اثر ایکلال آیدین اقتباس شده است. ارزیابی می شود که مشارکتهای ایکلال آیدین که با شخصیت نسرین در سریال بازی می کند به فیلمنامه در موفقیت سریال کمک کرده است.آلمیلا آدا , اوزگو کایا و ملیسا بربروغلو  در نقش سه خواهر در سریال Üç Kız Kardeş در برابر مخاطبان ظاهر می شوند.

بعد از موفقیت بزرگ در فصل اول، آلمیلا آدا، بازیگر نقش دونوش در این سریال که بی صبرانه منتظر فصل دوم آن بودیم، توضیح داد که آنها برای فصل جدید هیجان زده هستند.

این بازیگر جوان اعلام کرد که این سریال در ابتدای سپتامبر مونتاژ می شود و فصل دوم آن از اواسط سپتامبر آغاز می شود. آلمیلا آدا گفت: «ما برای فصل دوم هیجان‌زده هستیم. از سپتامبر دوباره شروع به کار خواهیم کرد. ما امیدواریم که در اواسط سپتامبر پخش شود، اگر مشکلی پیش نیاید.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا