سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکی

خداحافظی یکی دیگر از بازیگران سریال چشم چران عمارت در فینال فصل اول

در قسمت 33 سریال چشم چران عمارت (یالی چاپکینی) که شاهد جدایی یکی از کاراکترهای اصلی سریال به نام «فوات» بودیم ، ادعای دیگری مطرح شده که کاراکتر «عمه هاتوچه» نیز در پایان فصل از سریال خداحافظی می‌کند.

ادعا شده است که هنرمند چیره دست «شریف سزر» (Şerif Sezer) که به شخصیت «عمه هاتوچه» در این سریال جان بخشیده، در فصل آینده در جمع بازیگران حضور نخواهد داشت، که این ادعا طرفداران سریال چشم چران عمارت را بهت زده کرد.

در حالی که ادعای پایان یافتن کاراکتر «عمه هاتوچه» که پس از سال ها با هالیس آقا آشنا شد و عشقش دوباره شعله ور شد، مانند بمبی بر سر زبان ها افتاد، حرکت هنرمند چیره دست «شریف سزر» در شبکه های اجتماعی نیز بر این ادعا قوت بخشید. سزر اکانت رسمی اینستاگرام سریال چشم چران عمارت (شاه ماهی) را آنفالو کرد. این حرکت باعث شد، فکر کنیم که جدایی سزر خیلی زودتر از فینال فصل اتفاق می افتد.

شریف سزر که بازیگری را از سال 1980 آغاز کرده بود، عناوین و افتخارات زیادی را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است، از جمله  آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

◊ برنده جایزه افتخاری سینما در بیست و پنجمین جشنواره فیلم استانبول و جایزه بهترین بازیگر زن را برای بازی در فیلم «پدر و پسرم» در سال 2006

◊ برنده جایزه افتخاری هجدهمین جشنواره بین المللی فیلم اسکی شهیر در سال 2016

◊ برنده جایزه بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم گلدن طلا در سال 2021

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا