سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

آیا پارتنر سو بورجو یازگی کوشکون در سریال جدید خوش شانسه یا بد شانسه؟

پس از همکاری قوی سو بورجو یازگی با اونور سید یاران، تجربه سریال جدید  بورجو یازگی کنجکاوی را برانگیخت.

سو بورجو یازگی بازیگر نقش شخصیت آسیه در  سریال تلویزیونی «Kardeşlerim» (خواهران و برادران ) توانسته به یکی از نام هایی تبدیل شود که در چند وقت اخیر با بیشترین سرعت طرفدارانش را افزایش داده است.

بورجو یازگی فالووران زیادی در رسانه های اجتماعی دارد. طرفداران سریال «خواهران و برادران» که عاشق شخصیت های آسیه و دوروک هستند بی صبرانه منتظرند ببینند این دو بازیگر جوان در مسیر حرفه ای خود چه خواهند کرد.

پس از ترک سریال «خواهران و برادران» در ابتدای فصل، شاهد بازگشت اونور سید یاران با استار تی وی به نام  «Yan Oda» (اتاق بعدی) به صحنه بودیم. با این حال سریال «Yan Oda» با ساخت فینال خود در قسمت چهارم قبل از فیلمبرداری فینال از بینندگانش خداحافظی کرد.

طرفداران اونور سید یاران از اینکه پروژه ای که با هیجان زیادی منتظرش بودند برای مدت کوتاهی روی پرده ماندگار شد و این وضعیت را یک بدشانسی می دانند.

اکنون وقت آنه که در مورد آنچه که با بورجو یازگی در سریال جدید تجربه خواهد کرد صحبت کنیم.سو بورجو یازگی که نامش در نقش اصلی پروژه سریال تلویزیونی جدید شهرزاد به چشم می خورد، نقش شخصیتی به نام کانفزا را بازی می کند.

انتخاب بوراک دنیز که 15 سال از او بزرگتر است به عنوان شریک زندگی این بازیگر جوان مورد انتقاد قرار گرفت.

البته نباید فراموش کرد که بین اونور سید یاران و سو بورچو یازگی کوشکون ۱۱ سال اختلاف سنی وجود داشت. با وجود این شرایط، این دو بازیگر جوان در سریال «خواهران و برادران» هماهنگی خوبی پیدا کردند و انرژی بالایی از خود نشان دادند و به موفقیت های خیلی مهمی دست یافتند.

معلوم نیست هماهنگی بین بوراک دنیز و سو بورجو یازگی کوشکون چگونه خواهد بود، اما به نظر می رسد خیلی از طرفداران سریال از این جفت شدن چندان راضی نیستند.

یادآور می شویم موفقیت پروژه سریال جدید شهرزاد برای کارنامه این بازیگر جوان بسیار مهم خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا