سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سرکان چای اوغلو به اوج رسیده ؛ هم سورپرایز سریال و هم سینما در راه است

سرکان چای اوغلو که در شب ویژه ای که توسط نتفلیکس برگزار شده بود شرکت کرد، اخیراً هم با ساخت فیلم ها و هم پروژه های سریال جدید در دستور کار قرار گرفته است. این بازیگر که نقش اصلی فیلم “آه بلیندا” را به همراه نسلیهان آتاگول بازی کرد، در فیلم اورگان هم بازی کرد و حالا ادعای ساخت سریال جدیدی برای سرکان چای اوغلو مطرح شده است.

سرکان چای اوغلو که گفته می شود پیشنهاد بازی در نقش اصلی سریال تازه تهیه شده Aşk-ı Destan – Gülcemal را پذیرفته در شب نتفلیکس با کاریزمای خود دوباره نامش را بر سر زبان ها انداخت. این بازیگر معروف با اشاره به اینکه همه چیز در زندگی اش خوب پیش می رود، گفت: امیدوارم پروژه ام تا پایان سال به اجرا در بیاید. ما هیجان زده و کنجکاو هستیم.»

علاوه بر فیلم Ah Belinda که قراره به زودی در نتفلیکس با مخاطبان روبرو شود، طرفداران این هنرپیشه سرشناس هم  درباره جزئیات پروژه سریالی به نام Aşk-ı Destan – Gülcemal که برای شبکه فاکس تی وی آماده می شود کنجکاو هستند.

موضوع اینکه چه کسی همبازی چای اوغلو در این سریال خواهد بود هم مشخص نیست.  سناریوی سریال جدید که داستان دردناک گلجمال و خواهر و برادرش را روایت می کند ، توسط ادا تزجان نوشته شده است.

در حالی که روند آماده سازی اولیه انجام شده توسط MF Yapım ادامه دارد، اخبار مختلفی در مطبوعات در مورد نگرش مثبت سرکان چای اوغلو نسبت به پیشنهاد ارائه شده به او منتشر می شود.

به نظر می رسد سرکان چای اوغلو با پروژه هایی که اخیرا در آن حضور داشته دیگر نمی خواهد درگیر یک داستان معمولی شود. چای اوغلو که در سریال Bir Zamanlar Kıbrıs ایفای نقش بسیار موثری داشت، با به تصویر کشیدن شخصیتی به نام Ankaralı توجه مخاطبان را جلب کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا