سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بیل و هیلاری کلینتون چهل و پنجمین سالگرد ازدواجشان را جشن می گیرند.

هیلاری کلینتون 45 سال بعد از ازدواجش ، هنوز همسرش بیل کلینتون را “بهترین دوست” خودش می داند.

هیلاری و بیل به مناسبت سالگرد ازدواجشان در 11 اکتبر ، هر دو عکسهایشان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

هیلاری در پست عکس عروسیشان در اینستاگرام نوشت: “چهل و پنج سال. هرگز خسته کننده نبوده و تو هنوز هم بهترین دوست من هستی.” “دوستت دارم ، بیل”.

بیل این جمله را در توییتر با عکس جدیدتری از خودشان تکرار کرد.

او گفت: “یازدهم اکتبر 45 سال پیش یک روز زیبا بود. هنوز هم همینطور است.” “عروس هم زیبا بود. و هنوز هم هست. سالگرد ازدواجمان مبارک ، هیلاری. دوستت دارم.”

روزنامه نگار CNN ، لیزا لینگ ، تبریکش را با توجه به کامنت هیلاری به اشتراک گذاشت.

او نوشت: “مهم نیست که دیگران در مورد رابطتون چه میگویند، مهم اینه که آن رابطه دوام داشته است.” “هیچ ازدواجی بی عیب و نقصی نیست ، همه ما سختی های خودمان را داشته ایم. من عشق و احترام عمیقی را که شما نسبت به هم داشتید را دیده ام. 45 سال، به شما تبریک می گویم!”

هیلاری در مصاحبه ای با لنا دانهام، در سال 2015 ،اعتراف کرد که پیشنهاد ازدواج بیل را دوبار رد کرده است!

هیلاری خطاب به این بازیگر گفت: “من میترسیدم که هویتم را از دست بدهم ،و وقتی او از من خواستگاری کرد دو بار آن را رد کردم. ما بعد از فارغ التحصیلی از دانشکده حقوق در سفری در انگلیس بودیم که او از من خواستگاری کرد. من گفتم ،” تو میدانی که نمی توانم بله بگویم. 

در حالی که این زوج مطمئناً سهمی در این فراز و نشیب ها داشته اند ، اما معلومه که هر دو طرف خوشحال هستند که سرانجام هیلاری گفت “بله”.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا