سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کریسی تیگن قسم می خورد که مگان مارکل “همانطور که همه می گویند مهربان است”.

کریسی تیگن می گوید مگان مارکل فردی واقعاً “مهربان” در زندگی واقعی است.

کریسی، سوپرمدل 35 ساله که چندین بار در مقابل ترول های آنلاین از مگان مارکل دفاع کرده است ، گفت که دوستی آنها بیشتر از تلویزیون است.

تیگن روز سه شنبه در برنامه “Watch What Happens Live After Show “گفت “مگان برای من از جک و از دست دادن کودک نوشته بود و واقعاً فوق العاده است … و به همان مهربانی است که همه می گویند.”

پاییز گذشته ، تیگن و همسرش جان لجند پسرشان جک را تقریباً در اواسط بارداری از دست دادند ، کمی بعد از آنکه مارکل و پرنس هری در ماه جولای کودکشان سقط شد.تیگن بعد از آن در ابتدا در شبکه های اجتماعی به دفاع از مارکل پرداخت، یک کاربر توییتر از مارکل به خاطر نوشتن چنین متن شخصی برای نیویورک تایمز در مورد سقط ، انتقاد کرد. 

مارکل و هری ماه گذشته با مصاحبه ای کاملاً واضح با اپرا وینفری موج های بزرگتری ایجاد کردند ، در طی آن مارکل ادعاهایی راجع به نژادپرستی و بی رحمی علیه خانواده سلطنتی را مطرح کرد و گفت که او در هنگام دیدن رفتارها در زندگی در کانون توجه ، فکر خودکشی را می کرده است. 

تیگن به اندی کوهن ، مجری برنامه WWHL گفت که از زمان مصاحبه  با مارکل صحبت کرده است.

“… شما به همه چیز نگاه می کنید و  می گویید که” خدای من ، در واقع مردم چه مشکلی دارند که مجبور شوند این شخص [مارکل] را اینقدر بدخواه یا دیوانه جلوه دهند؟ “در حالی که همانطور که همه می گویند آنها مهربان هستند. ” “بنابراین آره ، او واقعا دختر فوق العاده ای است.”

تیگن گفت که او مصاحبه را “بسیار چشم نواز” دانست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا