سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار سریال کره ای و آسیاییاخبار سینمای کره و آسیا

خالق سریال بازی مرکب در حال کار بر روی یک فیلم ‘خشونت آمیزتر’ به نام Killing Old People Club است

پس از موفقیت بین‌المللی سریال کره‌ای‌ بازی مرکب ، که قطعاً برای حداقل یک فصل دیگر بازمی‌گردد، کارگردان این سریال هوانگ دونگ هیوک، می‌گوید حالا در حال کار بر روی فیلمی با نام  Killing Old People Club است.

دونگ هیوک یکی از سخنرانان اصلی MipTV در گفتگوی بین‌المللی کلووپ نویسندگان سری کن در روز دوشنبه با جون یانگ جانگ، تهیه‌کننده بازی Squid Game بود. همانطور که برای اولین بار توسط Variety گزارش شد، در این رویداد، دونگ هیوک فاش کرد که او یک فیلمنامه 25 صفحه‌ای برای فیلمی نوشته  که از رمانی از نویسنده  و مورخ ایتالیایی  اومبرتو اکو الهام گرفته شده است. دونگ هیوک گفت این یک فیلم جنجالی دیگر خواهد بود. “این خشن تر از Squid Game خواهد بود.”

دونگ هیوک در مورد تمایل نتفلیکس برای ساختن فصل دوم بازی مرکب که پس از انتشارش در سپتامبر گذشته به صدر جدول رتبه بندی نتفلیکس صعود کرد، صحبت کرد.

تد ساراندوس، مدیرعامل استریمر،  گفت که فصل 2 قطعا ساخته می شود. “جهان Squid Game به تازگی آغاز شده است.” دونگ هیوک نیز با تکرار این بیانیه به کره تایمز گفت که در حال مذاکره برای ساخت فصل سوم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا