سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سریال کره ای و آسیایی

لی سونگ گی برای بازی در درام جدیدی درباره قانون و عشق مذاکره می کند.

لی سونگ گی ممکنه به زودی در یک درام جدید بازی کند!

در 24 ژانویه، ستاره YTN گزارش داد که لی سونگ گی در درام جدید دوشنبه تا سه شنبه KBS2 “عشق طبق قانون” (ترجمه تحت اللفظی) بازی خواهد کرد.

منبعی از آژانس هوک انترتینمنت لی سونگ گی اظهار داشت: «لی سونگ گی پیشنهاد بازی در «عشق طبق قانون» را دریافت کرده و در حال بررسی  این پیشنهاد است.

اگر او این نقش را قبول کند  این درام میشود اولین درام لی سونگ گی تقریباً 10 ماه پس از حضورش در سریال پرطرفدار «موش» از شبکه tvN و همینطور  اولین درام او در شبکه KBS تقریبا شانزده سال پس از حضورش در سریال Famous Chil Princesses که سال 2006 از همین شبکه پخش شد.

بر اساس یک رمان وب، “عشق طبق قانون” یک درام عاشقانه قانونیه که در کافه قانون، که هم یک شرکت حقوقی و هم یک کافه است، اتفاق می افتد. این درام داستان یک  دادستان سابق که زمانی به عنوان “نابغه هیولا” شناخته می شد، و یک وکیل که یک شرکت کننده سابق میس کره  هم هست را به تصویر می کشد.

کارگردانی این درام بر عهده کارگردان لی یون جین و تهیه‌کنندگی جیدام مدیا خواهد بود که در سریال  «عشق (ازدواج و طلاق)» و «دکتر زندانی» شبکه KBS2 کار کرده است.این درام قرار است در ماه آگوست پخش شود.

در حال حاضر، لی سونگ گی مشغول بازی در سریالهای مختلف از جمله «استاد در خانه» و Golf Battle: Birdie Buddies” از شبکه SBS به همراه «دوباره بخوان 2» از JTBC است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا