سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سریال کره ای و آسیایی

لی جون گی در درام “دوباره زندگی من” در فرصتی دوباره به یک دانشجو تبدیل می شود.

SBS نگاهی اجمالی جدید از لی جون گی در درام آینده “دوباره زندگی من” را به اشتراک گذاشته است!

درام «دوباره زندگی من» درباره یک دادستان جوانه که پس از شکست در نابود کردن یک فرد قدرتمند و فاسد، فرصتی دوباره برای عدالت پیدا می کند. لی جون گی در نقش کیم هی وو بازی می کند که به ناحق در حین تحقیق درباره یک سیاستمدار فاسد کشته شد اما به طور غیرمنتظره ای شانس دوباره زندگی کردن پیدا می کند. کیم جی یون در نقش کیم هه آه، نابغه و کوچکترین دختر مدیر عامل گروه  CEO را بازی می کند.

در عکس های تازه منتشر شده، لی جون گی به کیم هی وو تبدیل شده  که در فرصت دوم زندگی اش به دانشگاه برمی گردد.. در عکس‌ها، کیم هی وو در لباس‌های غیررسمی، حال و هوای پسرانه و جوانی دارد و با لبخند روی لبانش طرفداران مشتاقانه منتظرند تا بدانند که ا چه نوع دانشجویی می شود.

به ویژه، کیم هی وو نمی تواند هیجانش را در زندگی دومش به عنوان یک دانشجو پنهان کند.  او مشتاقانه منتظره تا از این فرصت دوم در زندگیش برای از بین بردن  فساد استفاده کند. در این عکس، چشمان کیم هی وو در حالی که به سخنرانی گوش می دهد، می درخشد و به عزم جدی او برای رسیدن به هدفش اشاره می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا