سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
سینمای ایران

سحر دولتشاهى، ماهور الوند و رعنا آزادى‌ور در «چهارراه استانبول»

فیلم سینمایى «چهارراه استانبول» به نویسندگى و کارگردانى مصطفى کیایى آخرین مراحل پیش تولید را پشت سر مى گذارد و به زودى فیلمبردارى آن در تهران آغاز مى شود. پیش از این حضور بهرام رادان و محسن کیایی در این فیلم قطعی شده بود و امروز اعلام شد سحر دولتشاهی، ماهور الوند و رعنا آزادی ور بازیگران زن این فیلم هستند.

image_13960613117_8564343445 (1)

پس از فروریختن ساختمان «پلاسکو» محسن کیایی اوایل امسال از ساخت فیلمی در رابطه با این اتفاق خبر داد. با نزدیک شدن به زمان آغاز پیش تولید این فیلم و پیوستن بهرام رادان و محسن کیایی به جدیدترین ساخته مصطفی کیایی، نام این فیلم سینمایی از «پلاسکو» به «چهار راه استانبول» تغییر کرد.

سحر دولتشاهى در سومین تجربه همکارى اش با مصطفى کیایى بعد از فیلم هاى «عصر یخبندان» و «بارکد» جلوى دوربین این کارگردان مى رود و ماهور الوند و رعنا آزادى ور نیز نخستین همکاریشان را با کیایى تجربه مى کنند.

«چهار راه استانبول»  ششمین ساخته سینمایى کیایى است که مانند سایر ساخته هاى قبلى اش فیلم بازیگران زیادی خواهد داشت. کیایى سال گذشته فیلم «بارکد» را در اکران داشت که با فروش ١٢ میلیارد تومان اکران موفقى را پشت سر گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا