سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

همبازی شدن Gal Gadot و Dwayne Johnson در فیلم Red Notice

Gal-Gadot-and-Dwayne-Johnson-

Dwayne Johnson با امضای قرارداد ۲۰ میلیون دلاری برای فیلم اکشن Red Notice کمپانی Universal سروصدای زیادی به پا کرد…
Gal Gadot ستاره نقش مقابل Johnson در این فیلم این موضوع را تایید کرده است. فیلم رو Rawson Marshall Thurber نویسندگی و کارگردانی خواهد کرد که قبلا با Johnson در فیلم Central Intelligence و همچنین در فیلمی که به زودی اکران خواهد شد یعنی Skyscraper کار کرده است. فیلم یک تریلر اکشن-کمدی است. بنا به گفته ها، داستان فیلم درباره سه شخصیت با بازی Johnson، Gadot و بازیگر دیگری است که هنوز مشخص نشده است.

Red Notice پروژه عظیمی است که کمپانی های زیادی به دنبال ساخت آن بودند، چرا که داستان فیلم بسیار ناب است و صرفا یک فیلم ابرقهرمانی ساده نیست. این کار همچنین برای Thurber هم پروژه بزرگی است که قبل از ساخت Central Intelligence کارگردانی فیلم کمپانی Marvel به نام Ant-Man را بر عهده داشت.

سابقه کارهای او بیشتر کمیک است ولی او با فیلم Skyscraper و حالا با فیلم Red Notice حالا بلک باسترهای خودش را به نماش می گذارد. Gadot در فیلمبرداری Wonder Woman 2 حضور دارد و اخیرا هم قراردادی با کمپانی برادران وارنرز برای فیلم My Dearest Fidel امضا کرده است. با این حال، فیلم Red Notice بنا به گفته Universal قرار است که ۱۲ام ژوئن ۲۰۲۰ اکران شود و فیلمبرداری فیلم هم قرار است از آوریا ۲۰۱۹ در اروپا آغاز شود.

Johnson در حاضر در فیلم کمپانی دیزنی به اسم Jungle Cruise حاضر است و قرار است بعد از آن در اسپین‌آف Fast&Furious یعنی Hobbs and Shaw حضور داشته باشد و سپس به سراغ Red Notice خواهد رفت. به نظر می رسد که امسال Johnson سال بسیار پرکاری را پیش رو داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا