سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار بین المللاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیدسته‌بندی نشدهسینمای جهان

نظر«جنیفر لارنس» درباره ی دوست پسرش “Daren Aronofsky”

Jennifer Lawrence«جنیفر لارنس “Jennifer Lawrence” درباره‌ی رابطه‌ی خود با کارگردان «دارن آرانوفسکی»”Daren Aronofsky” برای اولین بار صحبت کرد و گفت :
« ما انرژی داشتیم . من برای اون انرژی داشتم .»

این زوج بعد از اینکه «جنیفر لارنس»”Jennifer Lawrence” ِ بیست و شش ساله در فیلم روانشناختی ترسناک ِ «دارن آرانوفسکی»”Daren Aronofsky” به نام «مادر»”Mother” که به زودی پخش خواهد شد ، درخشید ، به یکدیگر پیوستند ! اما این زوج در عموم به ندرت با هم دیده شدند .

ستاره‌ی «بازی های گرسنگی»”Hunger Games” ،
«جنیفر»”Jennifer Lawrence”به «مد آمریکایی»”US Vogue” گفت :
« زمانی که فیلم سینمایی را دیدم ، دوباره تمام چیزها را به خاطر آوردم که
«دارن آرانوفسکی»”Daren Aronofsky” چقدر درخشان و عالی هستش .»

نشریه سپتامبر اینجاست ! «جنیفر لارنس»”Jennifer Lawrence” در چهار پوشش می‌درخشد و راجع به وجهه‌ی بعدی حرفه‌ی خود بحث می‌کند .

– «مجله مد»”Vogue Magazine”
(@voguemagazine) نهم آگوست سال ۲۰۱۷

« برای سال گذشته من با «دارن آرانوفسکی»”Daren Aronofsky” تنها به عنوان یک انسان سر و کار داشتم .»

تمجید از «دارن آرانوفسکی»”Daren Aronofsky” ِ چهل و هشت ساله ، کسی که از خانوم بازیگر «راشل وِیسز»”Rachel Weisz” یک فرزند پسر داشت و پدری فوق العاده بود ، «جنیفر لارنس»”Jennifer Lawrence” اضافه کرد :
« من قبلاً هم در روابطی بودم که فقط باعث گیجی من می‌شدند ، و من هیچ وقت با «دارن آرانوفسکی»”Daren Aronofsky” گیج نشدم . »

«جنیفر لارنس»”Jennifer Lawrence” اضافه کرد :« من معمولاً مردم «هاروارد»”Harvard” را دوست ندارم ، بخاطر اینکه آنها نمی‌توانند برای دو دقیقه را بدون اشاره کردن به اینکه به «هاروارد»”Harvard” رفتند ، سپری کنند . «دارن آرانوفسکی»”Daren Aronofsky” مثل آنها نیست .»

با این وجود ، «دارن آرانوفسکی»”Daren Aronofsky” از وسواس فکری ِ
«جنیفر لارنس»”Jennifer Lawrence” نسبت به
«تلویزیون واقعی»”reality TV” تأثیر نپذیرفته است .

«جنیفر لارنس»”Jennifer Lawrence” با مزاح گفت :
« دارن آرانوفسکی”Daren Aronifsky” فقط این را به مقدار زیادی نا امید کننده تشخیص داده است .»

علاقه‌ی بین او و کارگردان مورد خطاب قرار داده شد و
«جنیفر لارنس»”Jennifer Lawrence”پاسخ داد :« ما انرژی داشتیم . من برای اون انرژی داشتم . نمیدونم که اون چه احساسی درباره‌ی من داشت .»

ستاره‌ی برنده‌ی «اُسکار»”The Oscar” گفت که لحظاتی در زمان ساخت «مادر»”Mother” وجود داشتند ، شبیه به هیچ کدام از چیزایی که
«جنیفر لارنس»”Jennifer Lawrence” به عنوان یک اجراکننده تجربه کرده بود ، نبود !

شدت نور بسیار زیاد شد که «جنیفر لارنس»”Jennifer Lawrence”نفسش را حبس کند و قفسه سینه‌اش جابه جا شد .

«جنیفر لارنس»”Jennifer Lawrence” گفت :« من باید به یه جای تاریکتری برم که هیچوقت در زندگیم اونجا نبودم … من نمیدانستم که قادر خواهم بود که سالم بیرون بیام یا نه .

« من دیگه اکسیژن دریافت نمی‌کردم . در سوراخ های بینی من لوله قرار داشت و «دارن آرانوفسکی»”Daren Aronofsky” هم مثل من بود ، هیچ تمرکزی وجود نداشت ، ما باید دوباره انجامش می‌دادیم و من تنها حس عصبانیت شدیدی داشتم .»

 

Jennifer-Lawrence-660-Reutersimagelandscape-1462870726-jenlandscape-1451770881-gettyimages-498852960Jennifer-Lawrence-Quote-About-Muslim-Ban-2017Jennifer_Lawrencejennifer-lawrence-2014-today-170505_898c2e89d6538a5cdd18455d3799e308.today-inline-largejennifer-lawrence-2jenniferlawrenceJennifer_Lawrence_in_2016Jennifer-Lawrence-Hifhest-Paid-Actresscda028a2ff92c3a2bcbc7cfa4b7d253fimg_astrid_20161019-123754_imagenes_lv_otras_fuentes_lawrencedarren-kgwC-U411119944745xJB-992x558@LaVanguardia-Web

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا